Geri Dönüş

Merhabalar, yeniden..



Çok uzun süre ara verdim. Hatta '' KAPATIYORUM '' bile dedim ama VAZGEÇEMEDİM.. Yeniden buralardayım anlayacağınız. :)

İçimdeki kaos hala çözülmedi, çözülecek gibi de durmuyor ama yazarak- okuyarak rahatladığımı bir kez daha kafama dank ettirdim; biraz uzun sürse de.. Yazıyorum diyorsam da çoğu kez saçmalıyorum, siz beni biliyorsunuz hani. :)

BEN GERİ GELDİM YAV! :D
ANLATACAK ÇOK ŞEY VAR! TAKİPTE KALIN!! :)




                    Uzun süredir dinlediğim bu şarkıyla açılışı yapıyorum.. Perde yeniden açılıyor. :)



28 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Takipteyiz :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz tekrar, öyleyse.

    YanıtlaSil
  3. Dönmüş olmana sevindim hoş geldin 💕

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Kuralcım senin sağın solun belli olmaz, birileriyle denk gelmen düşük ihtimal 😀 Kapsam dışısın sen ☺️😬

      Sil
    2. Napıyım? Bi gidiyim dedim sen engelledin. Tekrar gidiyim dedim Derya el koydu bana. Bi türlü gidemedim gitti arkadaş :)))

      Sil
    3. bir engel çıkar da gitmezsiniz inşallah. :) güzel ve hayırlı bir engel. :)

      Sil
    4. Otur oturduğun yerde o zaman Kural ;D uğraştırma bizi ;P

      Sil
    5. -güzel ve hayırlı bir engel- bilemedim ne olabilir ki? :))

      ve sayın eczacı. güzel konuş benle acı biber sürerim bak ağzına :))

      Sil
  5. Canım ciğerim geri gelmiş! Hoşgeldin bebeğim :* Ben sana kapatma diye de mail atmıştım hatta :D İyi ki de kapatmadın. Bol bol konuşalım! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. :) evet, mailini almıştım hatta cevaplamıştım da. :) döndük bakalım, hayırlısı. :)

      Sil
  6. Ha şöyleeeee! :)))
    Bir daha duymayım öyle kapatma fln :))
    Kafa dinlemek istersen dinle ama sıkıldıkça uğra ;)
    ❤️ Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  7. Ne olup bittiğini bilmiyorum fakat kaos asla çözülmez simurg. Savaşman gerekir kanının son damlasına kadar. Kafan patlayana kadar düşünmen gerekir. Bazense sadece kendini zorlayarak geçip gitmen, aşman gerekir bu karmaşıklığı.
    Ama asla bırakma kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çözülemiyor zaten ama dediğiniz gibi savaşıyorum hala. :)

      Sil
  8. hoş geldin!!!!
    Benim ruh hali de karma, tam dönüyorum geliyorum diyorum sonra araya bir şeyler bir şeyler uzak kalıyorum, bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar yeniden. :) aynen sizinle aynı durumdayım bende . :) bakacağız. :)

      Sil
  9. Ne iyi ettin, hoş geldin tatlım ❤

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.