KAPATIYORUM...



Merhabalar. Yine çok uzun süre uzak kaldım sizlerden. Kalacağım da galiba. Bu yüzden blogu kapatma kararı aldım. Gelecekteki bana mektubumda olumsuz cevaplayacağım sorularımdan biri olacak bu blog.

Hüzünlüyüm. Vakit ayıramadığım  için. Kapatmak gibi bir düşünceye karar verdiğim için. Ama mutluyum da. Sizin gibi değerli insanlar tanıdım, hayatıma girdiniz. Her yazımda bana destek oldunuz, bana moral motive verdiniz, varlığınızı hissettirdiniz.

Sizleri tanıdığım için kendimi çok mutlu hissediyorum, bunu sakın unutmayın.
1 hafta sonra kapanıyor Simurg'un sahnesi..

Eğer yazmak, iletişimi koparmamak isteyenler de olursa mail adresim belli:

nurcan.tokac@gmail.com

Belki bir gün, bir yerlerde ansızın karşılaşmak; kısacık bir an da olsa sohbette bulunmak dileğiyle...


KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN. BİR HATAM VARSA DA HAKKINIZI HELAL EDİN.


8 yorum:

  1. Silme de bir kenarda dursun olur mu, sonra yeniden okumak isteyebilirsin. Kendine iyi bak. Görüşürüz yine :)

    YanıtlaSil
  2. Üzüldüm, geçen yıl keşfetmiştim yanılmıyorsam. Yazamayınca üzülüyor insan. Bir donem ben de senin gibi hissetmiştim. Belki dinersin yine. Bizler burdayiz, bekleriz

    YanıtlaSil
  3. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  4. Canım kapatmana gerek yok. Dursun böyle. Bende son zamanlarda çok fazla vakit ayıramıyorum ama kapatmayı düşünmedim hiç. Belki ara ara girebilecek zamanın olur, bizde buradayız. :) Gitme lütfen. :/

    YanıtlaSil
  5. Kapatmağğ, gitmek istersen git ama geri gelecek gibi olsun. Bak seni blogumdaki bir akıma davet edecektim. Nolucüh şincih :) Kapatma tatlım, dursun şurda, hayat bu, gelesin gelir, hazır blog işte :) Seviyorum seni ❤

    YanıtlaSil
  6. Canım ben bile kapatmadıktan sonra ;( Dursun ne olur... Kaç yıl aradan sonra bile devam eden var?
    Unut burayı biraz ama kapatma ❤️

    YanıtlaSil
  7. Dilerim senin için hayırlısı neyse o olsun kızım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.