Nedenini Ben De Bilmiyorum...


Yalnızlık. Depresyon halleri, sürekli bir karamsarlık. Ne güzel bir yazı başlangıcı değil mi?

Son zamanlarda sürekli bir durgunluk var üzerimde. Hiçbir şeyden tat alamaz oldum. Sürekli uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum. Konuşmak istiyorum ama konuşamıyorum. Kahve anlıyor sadece beni. Her gün dertleşiyoruz kendisiyle. Şu anki deyişle her gün kahve ile ‘’ gıybet ‘’ yapıyoruz. Yalnızlığımın, karamsarlığımın, gülmeyen yüzümün gıybetini.



Yüzümü gülüyor görebilirsiniz, ama içime sorun bir de. İnanın, bu hallerimin sebebini ben de bilmiyorum. En çok koyan da kendimi çözememem, derdimi bilememem.

Bazen Allah’ın cezası insanlar uykularımı bölüyorlar, saatlik uykularımı. Düşünüyorum, neden gördüm diye, içimdeki yaralar kanıyor bu kez de.


Neyse. Çok karamsarım bu aralar gördüğünüz üzere. Şarkılar ayakta tutmaya çalışıyor beni. Birkaçını aşağıya bırakıyorum. İyileştiğim zaman görüşürüz..















                                 Fotoğraflar Google Görseller'den, videolar ise Youtube'den alıntıdır.



10 yorum:

  1. İşte tüm bu sizleri avuçlarına doldurup sessiz bir köşede hele bir de uykunun bölündüğü gecenin bir vaktinde Allah'a göndereceksin O da sana karşılık olarak huzur gönderecek:)

    YanıtlaSil
  2. Mevsimdendir mevsimden. Hani havalar bi kararsız bi dengesiz ya bizi de etkiliyo iste. Hatta şu süper ay bile etkilemis olabilir. Galiba gittigi yere kadar nedenini bilmedigimiz huzunleri boyle bahanelerle perdeleyebiliriz her ne kadar dogru olup olmadigini bilmesemde

    YanıtlaSil
  3. Bu sıralar herkeste var bir tutam yaprak dökümü.. Aahh kahve yüreğe huzur , derde şifa , konuşulamayana dosttur çabucak iyileşmen dileği ile sevgiler Simurg'um..

    YanıtlaSil
  4. Arada olur öyle tatlım. Herkese olur. Çok üstüne gitme büyümesin. Sevgiler goccaman. Ha bir de o şarkıların bazılarını biliyorum, çok güzeldir evet, ruha iyi gelir ❤

    YanıtlaSil
  5. Kendini, ruh halini çok iyi anlatmışsın. Umarım yazmak biraz olsun rahatlatmıştır seni.

    YanıtlaSil
  6. Bu gece pek keyifli şarkılar var bloğumda. Sondan bir önceki postta ise pek güzel sakin gölbaşı şarkıları. Kafanı dağıtır belki :)

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar havalardan mı nedir kiminle konuşsam bir sıkkınlık hali (ben de dahil).
    Havalardan havalardan diyorum ben de sürekli. Siz de gülümseyin. Kahve ve şarkılar sarsın o zaman biraz bu havalarda yüreğinizi.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Çoğu zaman bende senin gibi oluyorum. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Ama umarım yakın zamanda geçer kuzum. ^^ Şarkılar harika. ❤

    YanıtlaSil
  9. Zaman zaman hepimizde oluyor bu ruh hali. Ne menem biseydir iyi bilirim. Rabbim gonlune ferahlik versin...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.