Yeni Tema- Yeni Yüz, İsimsiz Kahraman. :)


Merhabalar. Yenilenen tema ve yorgun bir Simurg olarak karşınızdayım.. 

Son 1.5 haftadır değil yazı girmek, bloglara dahi bakamadım. İş yoğunluğum bu aralar fazlalaştı çünkü. Ama dikkat etmeye ve blogla ilgilenmeye çalışmaya devam edeceğim. Yeni ve güzel konular ve yazıları hazır, yoldalar. :)

Gelelim bu postu paylaşma sebebimize. :)
Temam yenilendi, hem de sihirli parmakları olan isimsiz bir kahraman sayesinde. :)


Blog teması değiştireceğimi yazdığım zaman bir sürü mail aldım yardımcı olmak isteyenlerden. Hepsi ile tek tek görüştüm. Allah var, hepsi güzel önerilerde bulundular. :) Ama bir mail ayrı bir gülümseme ve istemsiz bir sıcaklık ve güven verdi. İsimsiz kahramanımızın yazdığı mail ile.. :) Sıradan bir yardım etme mesajı olabilirdi ama o mesaj asla sıradan değildi aslında. 

Konuştuk, anlaştık, tema bakma işlemine başladık. Ben boş bir vaktimde baktım, isimsiz kahramanımız baktı, öneriler gönderdi bana. Gönderdiği temalara bakınca tema bakmak konusunda da ne kadar çok amatör olduğumu gördüm. Ben basit bir tema arıyordum ve bulduklarım bana göre basit görünseler de bir o kadar karışıklardı. Ama bana öneri olarak gelen temalara bakınca amatörlüğüm ciddi bir şekilde yüzüme vurdu. :)

Sonrasında şu anki temamızda karar kıldık ortak olarak ve tema Türkçeleştirme işine başladı bizim kahraman. Sonrasında bir anda olanlar oldu, ben gmail'den kopuverdim. Ama bizim kahraman iletişimin bir yolunu daha buldu, bana ınstagram direct'ten mesaj yazdı. :)

İsteklerimi sordu, ben de söyledim. O da güzel mi güzel bir tema kurdu bana. :) Bir de sevimli bir header hazırlamış. :)



Ona buradan sonsuz kez teşekkür ederim.. :)  Ama ayrı bir şekilde de teşekkürüm olacak inşallah. :)

Ekleyeceğim birkaç eklentiden sonra tamamen yeni görünümle hazır olacağım. :)

Öyle işte, yazacak bir şey bulamayınca bocalıyor insan. :)

Neyse.. Yeni tema ve yeni günler, yeni postlarda görüşmek üzere. :))

Hoşça kalın. :)




36 yorum:

  1. Yeni teman çok güzel olmuş iyi günlerde , iyi yazılarda kullanman dileği ile sevgiler Simurg'um ❤️🙂

    YanıtlaSil
  2. Canım benim hoşgeldin! ❤️ İş güç yorgunluğunu bilmez miyim... Süper bir tema olmuş ve özellikle headerına bayıldım! :) Blog ismine de çok uygun. :)) Ferah bir tema olmuş. İsimsiz kahramanın ellerine sağlık diyorum. Güle güle kullan yeni temanı. :) Şimdi yeni yazılarını bekliyorum heyecanla! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, ferah mı ferah bir tema. :) teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş yeni tema bol paylaşımlı bol takipçili olsun blogunuz 😇

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin tekrar. :)
    Eskisine kıyasla çok daha canlı bir tema olmuş, göze hoş geliyor.
    Headerdaki logo ise blog ismine uyum sağlamış tam olarak, çok güzel görünüyor.
    Hayırlı olsun, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :)
      İsimsiz kahraman sağolsun değil mi? :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. süper olmuşşşş güle güle kullan ferah ferah

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş yahu, güzel günlerde güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın, yanlış anlamazsanız naçizhane bir tavsiyem olacak, içeriklerin yazı fontu bence Roboto olursa çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. :) Tabi ki, tavsiye iyidir. Bir denerim. :) sağolun. :)

      Sil
  8. Hayırlı olsun :)yeni tema+header çok güzel ve şık görünüyor

    YanıtlaSil
  9. Beğendim ben de :) Hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Oldukça başarılı bir seçim ve anlaşılan sizi de hayli mutlu etmiş :) tebrik ederim güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba canım ;
    Tekrar buradan da bakarak pek sevdim yeni halini ...
    Zümrüdüanka nam ı diğer Simurg benim simgemdir ve sayfalarım da vardır . Ama blog açarken bana engel oldu minnak kardeşim burada bari kullanma diye ...
    Gizli kahramanının eline ve emeğine sağlık ...
    Mutlu olduğun açıkça belli ki o zaman daha çok şeyler üreteceksin burada demek olur bu da ;)
    Huzurlu geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sağolun güzel dilekleriniz için. :)

      Sil
  12. Oooh miiis...temizlik yenilik her zaman hoşuma gider..yakışmış başlık resmi de çok güzel olmuş severek kullan inşallah..

    YanıtlaSil
  13. Bende bir tema arayışındayım isimsiz kahramanını ödünç alabilir miyim? :D

    Güzel,ferah olmuş. Beğendim çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun. :) iletebilirim, yada o kendisi görüyordur. :) Tercih sizin.

      Sil
  14. Çok ama çok şık olmuş, güzel günlerde keyifle yaz yazılarını!!!!
    Bu ara herkes yoğun Simurg yaaaa :( Hepimiz özledik sanırım...
    Mim listemde sırada senin mimin var ama kendimi yazmak kısmı korkutuyor :)
    Sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil
  15. Güle gülw kullan cok sade ve güzel olmus.

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım bayıldım! Hele o başlık çok güzel olmuş. Daha bir hevesle yaz Simurgcan, biz de okuyalım ❤

    YanıtlaSil
  17. Takipteyim bende beklerim :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler;)
    www.guzelvekulturlu.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.