Sosyal Medyalara Geri Dönüş & Güzel Haberler

Merhaba!! :))

Twitter'a geri döndüm!!



Bir ara çok sık kullandığım sosyal medyaları artık kullanmak istemediğimi fark ettim doğrusu ve bu beni biraz düşündürdü. Şu anda sadece Facebook ve Instagram'ı kullanıyorum. Bir an düşündüm de '' Neden Twitter'ımı geri açmıyorum? '' dedim. Ama bir sorun vardı ki, twitter hesabımı silmiştim anlamıyorum diye. Yani harf sayısı neden az? Neden az sözcükle derdimi anlatmaya çalışıyorum? Bu kanı bir aralar bana fazlaca saçma geliyordu. Ergenlik zamanlarımdaki bir düşünce bu ama aslında şu an doğru geliyor. Yaş kemale erdikçe kafa oturuyor dermişim şimdi size. :D

Dediğim gibi, bir zamanlar anlamadığım ama şimdi hak verdiğim uygulamayı geri açtım kendim için. Sıfır bir başlangıç yapmayı düşünüyorum. Yeniliğe açık olmaya çalıştığım için kendimi her zaman yeniliğe açık tutacağım inşallah. :)

Bu arada güzel haberi size de vereyim; çalıştığım iş yerimden kadro aldım. :) En azından okulum bitip kendi işimi bulana kadar kadrolu bir personelim artık. :) Şu an motivasyonum tavanlarda. :)

şimdilik benden haberler bu şekilde. Twitter adresimi aşağıya bırakıyorum. İsteyen ekleyebilir. Blog yayınlarımı arada orada da paylaşacağım. :)

                                      https://twitter.com/NurcanTokac

Hepinize güzel haberler alacağınız ve yüzünüzden gülümsemenin eksik olmayacağı bir gün diliyorum. :) Hoşçakalın. :))

12 yorum:

  1. Takibe alıyorum :) İşiniz için sevindim. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz.:) teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Canımmm :* İşin için çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun. :* 140 karakter konusunda haklısın onunla ilgili bir düzenleme getireceklerdi ama bakalım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canısı :) bekleyelim ve görelim. :)

      Sil
  3. Hakkında hayırlı olsun gelişmeler sevgili Simurg:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel haberler bunlar her şey gönlünce olsun Simurg'umm 🙂

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun efenim :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun :) ben de beklerim :) basucumdaki.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.