SİMURG'UN KALEMİ- DUYURU


Merhabalar. Bugün bir duyuru yazısı ile karşınızdayım.


SİMURG'UN KALEMİ YENİLENMEK İSTİYOR.

Biliyosunuz ki mart ayından bu yana buradayım ve kendimce yazmaya çalışıyorum, bazen fazla boşlasam da. Şu anki temam da kötü değil ama eksikleri var ve ben de bu eksiklikleri tamamlamak istiyorum. Fakat sorun şu ki; yazılımları bilmiyorum. :(

İşin aslı, temamı yenilemeye karar verdim ama nasıl olacak, istediğim gibi bir tema bulabilecek miyim merak da ediyorum doğrusu. Google amcanın bana gösterdiği sitelerdeki temalar da bana biraz fazla büyükler ya da beğendiklerim düzenlenmiyorlar. Bilgisayar kurdu bir manevi abim var ama o da bana bu konuyu bilmesine rağmen yardımcı olmadı. Allah O'nun bu konuda cezasını versin. :D

Aranızda tema oluşturmasını bilen, ya da bu işi bilen tanıdıklarınız var ise bana ulaşabilir/ ulaştırabilir misiniz? ( ve lütfen bu postu yayalım. )

Bu iş için gönüllü olan kişi veya kişiler bana '' birsimurgunkalemi@gmail.com '' dan ulaşabilirler. Oturur, tüm şartları konuşur ve anlaşabiliriz. :)

Mailleri bekliyorum. :) Görüşürüz. :)

7 yorum:

  1. Blogyazarki ye sordun mu canim benim delikizinbohcsi.blogspot.com blogumu o yapti.

    YanıtlaSil
  2. Benim de blogumu Emre Yıldırım yaptı.Çok fazla ben de bilmiyorum :( Kolaylıklar sana...

    YanıtlaSil
  3. Dilerim en kısa zamanda yardım alırsın canım.

    YanıtlaSil
  4. Benim bloğum da Gökhan Tekin kardeşim sayesinde yenilendi.Blogyazarki bloğunun sahibi arkadaşımız da bir çok arkadaşa yardımcı oluyor.Bol şanslar.

    YanıtlaSil
  5. Tema bulamadın mı kendine göre yoksa düzenleyemedin mi canım? Gökhan Abi'ye veya Blogyazar ki sahibine bir danış istersen tatlım. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.