MİM- SIRT ÇANTAMDA NELER VAR?



Merhabalar. :) Bugün keyifli bir mimi gerçekleştireceğim. Zoraki bir şekilde Günler Hızla Geçerken‘den mimi devir aldım. Aslında zoraki değil, o işim şakası tabi ki. :) İzin istedim ve sağolsun kırmadı beni ve kabul etti. Kendisi mimini videolu olarak yapmıştı ve çok hoştu; ama benim vaktim olmadığı için fotoğraflı olarak bu mimi gerçekleştiriyorum. :)



SİMURGUN ÇANTASINDA NELER VAR PEKİ?
Öncelikle kol çantası kullanamadığımı belirtmek istiyorum. Tüm yükü tek bir alanda toplamayı sevmiyorum fizik kurallarına girecek olursam. :) İşin esprisi tabi, cidden kol çantası kullandığım anlar çok nadirdir. Sırt çantası daha pratik geliyor bana. Doldur ve çık. :)

Önce, çantamın ilk hali, sonra da içindekiler. :D

  

Şimdiii, hadi başlayalım! :D


·         Kitaplarım: Kitaplarım benim için vazgeçilmez hazineler! Her an her yerde okuyabiliyor ve insanların garip bakışlarını üzerime çekebiliyorum. Malum; okuyan bir millet değiliz. İngilizce kitabımsa pratik için. Çünkü çalıştığım mağazada her an İngilizce lazım olabiliyor ( Iraklı müşteriyle olan maceramı bir gün anlatırım sizlere. ) . :)

·         Telefon Aksesuarları: Kulaklık ve telefon şarjı çantamın vazgeçilmezleri arasında en başta gelmekte. Çünkü müzik her şeydir ve müzik de herşey olunca hiç olmadık yerlerde ve zamanlarda şarj bitebilir, eğer ben de bir yolculuktaysam herhangi bir dükkâna girer ve kısa süreli de olsa beni idare edecek kadar şarj yapabilirim. :D Telefonumun kılıfları da anlatılmaz yaşanır. :D Siz standart bir kapak görüyorsunuz şu an, ojeyle ebru yaptıklarımı değil. :)

·         Su- Çikolata- Jelibon: Öncelikle ‘’ su hayattır, hayat güzel. ‘’ esprisini yapacağım. :D Hele ki cam şişede su cidden hayattır benim için. :) Çikolata ve jelibona gelecek olursak.. :D Mutsuz veya sinirli olduğum anlar için mutluluk depolama malzemelerim. :) Hadi jelibon olmasa da olur ama çikolatasız bir çanta asla!

·         Kalemler: Sürekli bir yerlere bir şeyler yazma huyum olduğu için yanımda çok kalem olur. Bir de çok fazla da kaybediyorum. O yüzden biraz fazlalar. Koyu renk kalın keçeli kalemler her zaman favorim olmuştur. :)

· Kozmetik: ‘’Kozmetik malzemesi taşımayan kız yoktur. ‘’ diye boşuna demiyorlar. :D Taşıyorum taşımasına ama kullanıyor muyum, orası büyük bir soru işareti. :D Cidden taşımasına taşıyorum ama canım istemedikçe kullanmıyorum. Parfümü yeterli görüyorum. Sürekli kullandığım kozmetik malzemelerinin başında parfümler gelir. Bir de işyerinde sürekli yaralandığım için minik yara bantları. :)

·         Toka - Saç Bandı: Saçlarımı açık tutamayan biri olarak yine çantamın olmazsa olmazları arasındalar. Fotoğraflardaki açık saçıma bakmayın, fotoğraf çekilene kadar o saç. Sonra anında toplanıyor. :D
Bunlar dışında.. Ayna, anahtar, işyeri kartım da standart çanta ekipmanlarım arasında. Onun dışında pembe cüzdanımsı şey ise çocukluğumdan hatıra. Onun içinde de USB Flashdisc’lerim ve PowerBank var. :)

İşte benim çantam da böyle. :) Arada bir fotoğraf makinem girip çıkıyor. :) Ben yaptım, hem de keyifle, sıra sizde. :D


Kimler yapsın acaba? Buldum! :D

http://metebilge.blogspot.com.tr/

https://neokudumneizledim.blogspot.com.tr/

http://okuyanmuggle.blogspot.com.tr/

http://dusleriminrenginde.blogspot.com.tr/

https://didemikabirdelibirdolu.blogspot.com.tr/

https://tigrisdriver.blogspot.com.tr/

https://daginikanne.blogspot.com.tr/

http://korefenomeni.blogspot.com.tr/

http://1masalgibi.blogspot.com.tr/

http://semsiyeninaltindakikiz.blogspot.com.tr/

http://yasamdanyazilar.blogspot.com/

Şimcik sizlere Robin Bengtsson ile veda ediyorum. Yeni yayınlarda görüşmek üzere. :)






25 yorum:

  1. Tam bir genç kız çantası olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici bir mim olmuşş Simurg kalemine sağlıkk canısı .. :)

    YanıtlaSil
  3. Omuz çantası beni de zorluyor,sırt çantamdan telefonumu çaldıklarından beri onu da çok kullanamıyorum. Bu yaz bel çantasıyla idare ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonum genelde elimde oluyor ama cüzdan ve önemli elektronik- teknolojik eşya taşırken tereddüt duyuyorum. bu zamana kadar başıma birşey gelmedi allah korusun. bel çantası da iyidir ama ben onu denemedim henüz. :)

      Sil
  4. Çok güzel canım ya.Seni ihmal ettiğimin farkına vardım, yetişemiyorum inan.Sırt çantanda ise tüm gereken şeyler varmış canım.Kutlarım.Hayırlı olsun, güzel mimmiş.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum. ihmal ne kelime, sorun değil. :) kendimce gerekenler diyelim..

      Sil
    2. Sağol canım beni rahatlattın :) Sevgimle :)

      Sil
    3. Selammm Ece Abla ben de seni mimlemiştim gördün mü :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. kafaya göre bir model bulamayınca okul çantamsı çantalara yönelmek benim işim. :)

      Sil
  6. Cok güzel bir yazı olmus keyif ile okudum :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de lazım şeyler ha :) Süper. Beni de mimlemişsin canım, çok teşekkürler. Yollardan eve varınca yapayım inşallah. Sevgiler ve iyi bayramlar Simurgcan ❤

    YanıtlaSil
  8. Bende de kitaplar hiç eksik olmaz, okul dışında çok fazla çanta taşımıyorum gerçi ama bir derleme yaparım artık, mimlediğin için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Bir çırpıda okudum.Kalemine, çantana sağlık :)))) Demek çantada jelibon var ha benim küçük görmesin jelibon en sevdiği şeylerden :) Kitap olması süper, güzel örnek olur umarım. gerçekten maalesef okumayan bir toplumuz...Bu arada Günler Hızla Geçerken de ne ola ki? Benim blogu hatırlatıyor dedim bir an :)))) Hep The good wish blog dediğim için unutmuşum bir de öyle sloganvari bir söz eklemişim meğer ilk başlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) blog listemde hemen o isimle yakaladım, öyle yazdım. :)

      Sil
  10. Mimlenmişim tesadüf gördüm en kısa zamanda yapacağım sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman sizin sevgili Tigris ablacığım. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.