KURBAN BAYRAMI TATİLİNDE NE YAPTIM?

Merhabalar. :)

 Öncelikle geçmiş bayramınız mübarek olsun. Küsler barışmış, mutluluklar paylaşılmış olsun inşallah.

Ben de bu tatili fazlaca değerlendirmiş bulunmaktayım. İki gün yaşadığım yerde kaldım ve sonrasında ailemle beraber Adapazarı/ Karasu'ya gittik. Neden? Benim deniz ve yüzme sevdam + dedem için. :)

Eylül ayında olmamıza rağmen hava fazlaca sıcak, deniz sakin ve ılıktı. :) Karadeniz'in ılık sularında bol bol yüzdüm, Instagram'da bol bol fotoğraflar ve videolar paylaştım. :) ( aşağıya linkler bıraktım, tıklayabilirsiniz. :) )

Instagram video. :)

Instagram Fotoğraf 1

Instagram Fotoğraf 2


Sıcak kumlar, deniz, güneş, sakin bir alan insanı çok fazlaca rahatlatıyor. Ben pek rahatlayamadım ama huzurun içime işlemesine izin de vermedim değil. :) Bu tatildeki isteğim Jetski kullanmaktı, ama onu yapamadım. :( İçimde nasıl kaldı anlatamam size.. Cankurtaran kulesi altında kuzu kuzu bekliyordu..Ama cesaret edip de isteyemedim. Ya o anda birinin ihtiyacı olursa düşüncesi beynimi kemirdi durdu. Ama bunu seneye yapıcam ve o adrenalini, hız tutkusunu tadacağım inşallah. :)

Biraz Da Fotoğraflar.. :)


Fotoğraftaki kişi de canım babam. :)


Gittiğim ilk gün. :)







Şimdi ise babamın halasının vefatı dolayısıyla Gebze'deyim; pazartesi de işbaşı.. Bu tatil neden bu kadar erken bitti ki..

Bu arada Samsung'a çok sinirliyim. Bunu söylemeden geçemeyeceğim. Babamın telefonunda bir sorun oluştu ve kısa bir araştırma sonucu Samsung'dan telefonla destek alabileceğimizi öğrendik. Aramasına aradık, hem de üç kere; ama ne telefonları açan vardı, ne de geri dönüş yapan. Geri dönüş için bilgi de bıraktım, hem de iki kez ama neredeyse bir gün oldu; hala geri dönecekler. Samsung'un çağrı merkezi berbat! Bir işim olduğu zaman yoğun oluyor nedense.. Şikayet edeceğim ayrıca onu da.

Neyse, benden bu kadar bu günlük. Ben bir şikayet maili yazayım geleyim. :) Hepinize kucak dolusu sevgiler. :)


6 yorum:

  1. Güzel bir tatil olmuş ve güzel bir yazı :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflara bakınca benim bile içime huzur doldu valla 🙂 sevgiler Simurg'um kocaman öptüm seni.. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ben de öpüyorum kocaman :))

      Sil
  3. Tatlı kardeşim ne güzel geçmiş:)Bayramın bu aylara denk gelmesi iste bu yüzden çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet bu aylar daha bir huzur ayı oluyor zaten. :) dediğiniz gibi iyi denk geldi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.