Gelecekteki Bana Mektup Var!


Merhaba. Çok uzun zamandır yapmam gereken şeyi sonunda yaptım. Hep başlayıp yarım bıraktığım şeyi. Gelecekteki bana mektup yazdım!


Tüm düşüncelerimi, hayallerimi, korkularımı, sevinçlerimi, üzüntülerimi her şeyi yazdım. Henüz gerçekleştiremediğim ama gerçekleştirmek üzere olduklarımı da, yapmak istediklerimi de. Her şeyi yazdım. Gelecekteki bana cevaplanması gereken birçok soru bıraktım.

İleride hiç olmadık bir yaşta, hiç olmadık bir yerden bu mektup elime geçince vereceğim tepkiyi çok merak ediyorum. Nasıl bir hayat yaşıyor olacağım bilmiyorum ama bir nevi bu mektup gelecekteki Nurcan’a 22 yaşını hatırlatacak. 

Şöyle de bir şey var; şu an mektuba yazdıklarım şu an benim doğrularım ve yanlışlarım, benim düşüncelerim. Mektubu ileriki yaşlarımda bulduğumda yazdıklarıma ‘’ çok saçma düşünmüşüm. ‘’ veya ‘’ burada haksızmışım/ burada haklıydım. ‘’ diyecek miyim acaba?

Yazmam gereken, aklıma gelen her şeyi yazdım ve zarfı kapattım. Mühürledim bile. :D Hani kırmızı mumla zarfı açtığımız bölüme yaparlar ya, işte ondan. Gerçi benim mumum turuncu ama olsun. :)

Eğer gelecekte bu mektubu bulduğum zaman bu blog da durursa geri dönüşünü yazacağım, söz. :)


Şimdiden herkese kucak dolusu sevgiler. :)


21 yorum:

  1. Sen çok yaşa!
    Böyle bir şey benim de yapmam gerektiğini nicedir düşünüyorum..objektif olamayacağımı düşündüğüm için erteliyorum..acaba neler yazdın gunu geldiğinde açınca paylaş olur mu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sürü şey yazdım. şu anı anlattım olanları anlattım hayallerimi anlattım. :) tabi ki geri dönüşü olacak inşallah. :)

      Sil
  2. Sevgili Nurcan, ne güzel bir şey yapmışsın.Dünyayı sarsabilirim inancının dorukta olduğu, hayallerinin kapılarının sonuna kadar açık olduğu 22 yaş.Umarım mektubu açtığında çoğunu gerçekleştirmiş olursun."Hepsini" demedim özellikle.Çünkü yaşadıkça hayaller ve amaçlar da var ;) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Psikolojide de bu tip mektup yazma teknikleri kullanılıyor :) Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Ben bu fikre bayıldım ki! <3 Acaba gelecekti sen bu mektubu okuyunca nasıl tepki verecektir düşünmeden edemedim. Bunu bende yapmalıyım sanırım. Gelecekteki benin mektubu okuyacak olması düşüncesi bile çok güzel. Umarım gelecekteki Nurcan bu mektubu okuduğunda hayallerini ve amaçlarını gerçekleştirmiş olur! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri dönmene çok sevindim tatlımmmm :)

      uzun zamandır yapacaktım anca yapabildim. :) bakalım gelecekte okuyunca neler değişmiş olacak. :)

      Sil
  5. Böyle bir şeyi ben daha önce yapmıştım, bir kaç yıl önce mektubumu yazıp bıraktım. Henüz açmadım açınca neler düşüneceğim bende merak ediyorum. :))

    YanıtlaSil
  6. Nurcan, yaptığın o kadar önemli ki. Ben bir kitap okuyorum şimdi. Sorulardan ibaret görünüyor şimdilik. Tek şart var, o da bir sonraki sayfayı okumamamızı öneriyor yazar. İlkin bir kayıt cihazına iki bölümden oluşan soruların cevaplarını veriyorsun.İlk grup sorularına verdiğin cevapları hızla, yani o an ilk aklına gelen kısa bir cevapla, ikinci bölümdekilerini ise ayrıntılarıyla cevaplaman gerekiyor. Bitince, kayıt cihazından dinleyip tüm cevaplarını aynen yazıyorsun. Ben diğer sayfaya geçemedim daha. Kendimizi tanımakla ilgili.Kitabın adı ise 'İçinizdeki Güç'.Senin yaptığın çok akıllıca. İlk defa duydum ve çok hoşuma gitti. Benim için geç artık ama siz gençlere yararlı olacağına inanıyorum kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı temin etmeli miyim dersiniz. :)

      Sil
  7. Yaptığınız gerçekten çok güzel ve bence hepimizin yapması gereken bir şey. Ben de tam olarak mektup olmasa da benzer bir şeyi yapmıştım öncelerden: bir nevi zaman kutusu :) İçine o dönem sevdiğim, benim için değeri olan çeşitli eşyaları, sevdiğim şarkıları, o döneme dair düşüncelerimin yazılı olduğu minik notları koymuştum. 10 yıllık bir kutu olacaktı bu ve şimdiden 5 yılı bitti bile :) İleride onu açıcak olma düşüncesi beni şimdiden çok heyecanlandırıyor :) Dilerim yapabilen herkes gelecekteki kendisine bir mektup gönderir :) Umarım siz de ileride açtığınızda çok mutlu olur, çok güzel dakikalar yaşarsınız :) Sevgilerimle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçükken saklıyordum eşyalarımı , özel hissettiklerimi falan. ama o kutuyu kaybettm. :(
      inşallah, sevgiler. :)

      Sil
  8. Evelsi sene biz de arkadaşlarımla zaman kapsülü yapmıştık. İçine bir sürü şey koyduk. 2025 te açarız dedik. Bakalım neler çıkacak içinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok heyecanlı. açınca siz de yazın lütfen. :)

      Sil
  9. Bana ismini anımsayamadığım bir filmi hatırlattı geleceğe mektup yazman. Öğrenciler tek tek bir şeyler yazıp toprağa gömüyorlardı ve gelecekte açılıyordu, güzel bir olay gerçekten, çok ilginç düşüncelere ve hislere kapılacaksın muhtemelen okuduğunda. Dilerim bu blog açacağın zamanda duruyor olur ve okuma fırsatı buluruz yaşadıklarını. :)

    YanıtlaSil
  10. Orta okula giderken yazdığım günlüğümü buldum geçen gün, okuyup okuyup kahkahalar atıyorum ben mi yazmışım bunları diye.. :)) Çok güzel bir his oluyor ama onları okumak, şahane bir fikir mektup olayı da.. Bende okumak isterim ileride mektubunun sonucunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada eskiden yazdığım şeyleri okuyorum da gülüyorum. :)
      blog duruyor olursa inşallah sonucu yazarım. :)

      Sil
  11. Benim de gelecekteki kendime yazdığım bir mektubum var. Eğer kaybetmezsem günlüğümün içinde okunma zamanını bekliyor :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.