BİR MUTLU ETME OPERASYONU DAHA BAŞARIYLA SONUÇLANMIŞTIR. :)



Merhabalar. :) Bugün bir mutlu etme operasyonunun daha bitmiş haliyle karşınızdayım. Bu operasyon, bir doğum günü operasyonu aslında: MISSION: HAPPY BIRTHDAY!




Çok iyi bir arkadaşım olan Oğuzhan içindi bu doğum günü. Kankamdır kendisi, hem de en hasından. :) Ne zaman yardıma ihtiyacım olsa, akıl veren kişilerden biridir. Ben de onu delirtmekten, sinir etmekten vazgeçmem tabi. :) Tatlı bir atışma sürer gider aramızda. Ona hep ‘’ sana küstüm.’’ Derim ama o işin esprisidir. Beşiktaşına laf etmekten de geri kalmam, hep laf atarım. O da bu konuda bana hep kızar. :D Yaklaşık 4 aydır tanışıyoruz ama güvenebileceğim adamakıllı insanlardan biri de o’dur. Bazen tezatlıklar olsa da.

Kendisinin doğum gününü öğrendiğimde yaklaşık 3 hafta vardı, ben de ortak arkadaşlarımız Beyza ve Hanife’yi karşıma aldım, düşüncemi anlattım. Sürpriz bir doğum günü partisi! Onlar da sıcak bakınca whatsapp’da konuşma grupları kuruldu, yapılacaklar kararlaştırıldı, mekân ayarlandı. Herşey ayarlandı ayarlanmasına da, Oğuzhan doğum günü alanına nasıl getirilecekti?
Bu işin fedaisi Beyza oldu. Tatlım benim, çok uğraştı ama sonunda başardı; Oğuzhan’ı ikna etti. :)

Oğuzhan’a hediye seçme sürecimse çok basit oldu. Çünkü seveceği şeyi çok iyi biliyordum. Beşiktaş delisi birine, her maça kombine alıp giden birine en güzel hediye, yeni sezon bir forma olur değil mi? :) Tabi ki de evet!


Ben de hemen bir iş çıkışımda en yakın spor mağazasına gittim ve yeni sezon formalara baktım. 3 forma vardı ve üçünün de fotoğraflarını çektim, doğum gününü beraber planladığımız arkadaşlarıma gösterdim. Beyazlı o zamanlar bana çok gecelik gibi gelmişti. Siyahı cazip deyip siyaha karar vermiştik ama bordoda da gözümüz yok değildi.


Akıllı ben de, bir sabah tüm formaları kolajlayıp instagram’a attım, fikir istedim. Orada da herkes siyah dedi. Sonrasında çalıştığım mağazada bazı arkadaşlarıma sordum. Onlar da beyaz dediler, ben de ikilemde kaldım! Sonrasında bir arkadaşım ‘’ Beşiktaş uzun süredir çizgili forma çıkarmıyor. ‘’ deyince tamam dedim ve ‘’ gecelik ‘’ diye nitelendirdiğim beyaz formayı aldım. Nedense forma daha sonra gözüme hoş gelmeye başladı. :)

Ben hemen seçip aldım, aramadım yani ama Hanife ve Beyza’nın hediye seçme süreci güldürücü ama bir o kadar da sempatik. :)

Paket de benim için önemli olduğu için aldığım yerden gelen paketi iptal edip, yeni bir paket hazırladım ben de. :) Bu tür şeylere önem veriyorum, diğer postlarımdan da bilirsiniz. :)



OPERASYON GÜNÜ

Oğuzhan’ı ikna etmek zor olsa da herşey ayarlanmıştı. Bunun için Beyza’ya gayreti için sonsuzzzzzzzz teşekkürü borç biliyorum. :)

Sürekli kahve içtiğim, instagram’da sürekli paylaştığım mekânda yaptık doğum günümüzü; Bayram Efendi Osmanlı Kahvecisi, Gebze Şubesinde. :) Bizi çok güzel ağırladılar ve fazlasıyla bize yardımcı oldular, sağ olsunlar.


ÖNCE MEKANDAN KARELER :)







Oğuzhan ilk başta anlamasa da masaya gelen falcı bütün planı altüst etmeye kalktı, kadını masadan kovdum. BEN! :D

Sonra işte, 14.15’de herşey hazır olunca gittim ve hazırlanan pastayı aldım. Doğum günü şarkısı olarak da Beşiktaş marşını seçmiştik. Beşiktaş delisi birine en iyi başlangıç. :)




Pastası önüne gelen Oğuzhan ufak çaplı bir şaşkınlık yaşasa da mutlu oldu. :) Mumlarını üfledi, pastasını kesti, ilk lokmasını da kankası olarak ben soktum ağzına. BEN! :D


( Doğum günü çocuğu - net olmasa da- ) :)

Sonrasında oturup çaylar kahveler içilirken hediyeler verildi. :) Sonrasında da derin sohbetler. :)

Son anda aramıza katılan Umut (Oğuzhan’ın yeğeni, bir ara beraber çalışmıştık.) da aramıza katılınca sohbet iyice şenlendi, iyi oldu. Geçmişe dair güzel bir anı bırakıyorduk.


( Sanki kötü bi'şey olmuş gibi neden kimse gülmemiş de ben gülmüşüm, orası da ayrı soru. :D )


Beyza’nın başka bir programı için kalkması üzerine bir kişi eksilsek de, sohbet yine güzel bir şekilde devam etti. :)

İleride hatırlayıp güleceğimiz bir anı bırakırken, ben yine geçmişe dair senaryolar yazdım, güldük ettik; günü güzel noktaladık.

Bu günden güzel bir notu da mekânımızda bırakırken hepimiz mutluyduk. :)


                       ( Telefon kameramın beni yarı yolda bırakması isimli titrek çalışması )

22 yıl 1 günlük Oğuzhan; doğum günün kutlu olsun lan! :) Hep beraber, kopmadan nice güzel senelere. :)


1 Eylül 2016 Perşembe. :) – GEBZE

10 yorum:

  1. Sağlıklı ve mutlu nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım adına. :)

      Sil
  2. Musmutlu yıllara her şey gönlünce olsun arkadaşının :) Rabbim arkadaşlığınızı daim ettirsin :) bende istiyom böyle sürprizlerle dolu arkadaş doğum günüme az kalmışken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en derinden amin. :) istersin de yapmaz mıyım. adresini ver ve tarihi belirt yeter. :)

      Sil
  3. Çok özencik oldum, bana da böyle bir operasyon yapsana ya :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğin tarih, adresin ve arkadaş listeni göndermen yeterli ablam :)

      Sil
  4. Ne güzel bir sürpriz olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.