SATIR ARASI BİR MİM..

Merhabalar. Bugün bir Mim ile daha karşınızdayım. Çok sağolsun Cem Abim, namı değer Yaşamdan Yazılar ÖZELLİKLE mimlemiş beni. :) O'nun mimini buraya bırakırken, kendi mimime de ufaktan giriş vaktidir.



1. BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIM?

Bu sorunun cevabını herkes biliyor aslında ama yeniden cevaplayayım. Ben Alexander Rybak sayesinde blog ile tanıştım. İlk blogumu onunla ilgili haberleri yayınlamak için kurdum. Onun sayesinde yazmaya başladım ama daha sonra gelişen mini aksaklıklar nedeniyle o blogumu kapamak zorunda kalmıştım. Sonrasında boş durmadım, bir kitap blogu açtım. Okudum- yazdım- anlattım. Sonrasında işler yine ilk blog gibi oldu ama. Sadece kitap yazmak sıkıcı gelmeye başladı ve ben onu da kapattım. Sonrasında neler mi oldu?? Valar Morghulis ( İlknur Doğan ) 'ı bilirsiniz; çok iyi arkadaşımdır. Kitap blogumu biliyordu o da ve sildiğime üzülmüş. Aklıma girdi ve ben de kendimi Simurg'un Kalemi’ni açarken buldum. İyi ki de açtım. :) O zaman bu zamandır Simurg lakabımla yazıyorum. :)


2. BLOGDA DAHA ÖNCE YAZMADIĞIM BİR TARZDA YAZSAYDIM, BU TARZ NE OLURDU?

Hemen cevaplayayım :D : TEKNOLOJİ. Teknolojiyi severim, takip de ederim ama yazma konusuna geldiğimde tıkanıp kalırım kesinlikle. Teknoloji iyidir ama Simurg teknoloji yazamıyor. :(


3. BLOGLARDA EN ÇOK OKUMAYI SEVDİĞİM KONULAR NELER?
Güncel şeyleri okumayı seviyorum. Kişinin kendi anlatım tarzı da önemli, ikisi bir arada olunca zevk ve mutlulukla okurum..


4. HAYATTA YAPMAK İSTEDİĞİM 3 ŞEY NE?      

* Yurtdışına çıkmak. ( Azerbaycan- Norveç- İsveç- Finlandiya- Danimarka- Ukrayna- Rusya- Bosna Hersek- Arnavutluk- Budapeşte- Prag- Brezilya *Camp Nou* )

* Alexander Rybak ile tanışmak

* Henüz belli değil. :D



Benden bu kadar. Kimler Mimlendi? konusuna da gelince, mimlenmeyen herkes mimlidir. :D



16 yorum:

  1. Camp Nou benimde hayallerimin başında geliyor ♡ umarım bir gün tanışırsın Alexander Rybak ile. Zaten sevdiğim biriydi ama seni tanıdıktan sonra bütün şarkılarını dinlemeye başladım. Ne zaman dinlesem seni anıyorum. O yüzden yürekten isterim tanışmanı. Çok hoş bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paşazade bir ülkemize gelse olacak da. :D Hayırlısı ya. :) çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Son sorunun son maddesine pek güldüm :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oraya yazacak bir şey bulamadım cidden :D bende gördükçe gülüyorum ona. :D

      Sil
  3. Teknoloji aslında yazabilirsiniz, zor değil. Ama yazacağınız ürünü önce denemeniz gerek ki tecrübeyi aktarabilesiniz.

    - Ege Ada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi tecrübe gerek yazmak için. :) inşallah bir gün yazarım. :)teşekkürler sevgili anonim Ege Bey. :)

      Sil
  4. Keyifli bir mim olmuşş yine kalemine sağlık Simurgcumm :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kere basladik mi birakamiyoruz bloglar aliskanlik yapiyor.

    YanıtlaSil
  6. Mime cevap verdiğin teşekkürler Simurg :) Üçüncü maddeye verdiğin cevap harika :) Bende cevap verecek bir şey bulamamıştım. Ama senin verdiğin cevabı vermek aklıma gelmemişti. Bu da Simurg'un farkı işte :) Bundan sonra mimlere hazırlıklı ol ona göre :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de yapacağım bu mimi :) Umarım iyi bir şeyler çıkar :)

    YanıtlaSil
  8. Çok geç görebildim ama gerçekten çok içten olmuş :)) benim de yurt dışına çıkmaya dair hayallerim var bakalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağolun. inşallah size de bana da nasip olur yurtdısı :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.