GİT VE KENDİ IŞIĞINI YAK- SWADES- HİNT FİLMİ


Merhaba. Bugünkü yazım yine oldukça etkilendiğim bir Hint filminden; SWADES- BİZİM İNSANIMIZ


                   '' Git ve kendi ışığını yak. ''

Mohan Bhargava, Nasa'da uzaya fırlatılacak yağış ölçün uydusunun proje müdürüdür. Uydunun hazırlık çalışması sürerken Mohan küçükken ona bakan, annesi gibi gördüğü bakıcısı Kaveriamma'yı sıkça düşünmeye başlar. Onun başının dertte olduğunu düşünmektedir. Sonunda karar verir ve Kaveriamma'yı bulmak ve onu Amerika'ya getirmek için Amerika'dan Hindistan'a gitmeye karar verir. Kaveriamma'nın bir huzurevinde kaldığını öğrenir ve Hindistan- Delhi'deki bir çocukluk arkadaşıyla adını öğrendikleri huzurevine giderler. Ama Kaveriamma orada değildir, daha önce biri gelmiş ve onu oradan almıştır. Mohan, Kaveriamma'nın dosya kayıtlarından Charanpur isimli bir köye gittiğini öğrenir. Charanpur isimli bir köy ise hiç duymamıştır.

Mohan ve arkadaşı, Charanpur isimli bölgeyi araştırırlarken Mohan'ın arkadaşının dükkanına gelen bir kız Mohan'ın önündeki haritayı görür ve Charanpur'un yolunu tarif eder. Mohan da bir karavan kiralar ve yola düşer. Kısa bir yanılmaca ve yol müzikali sonrası Mohan kendini Charanpur'da bulur. Kaveriamma'yı sorduğunda ise herkes tek bir adresi göstermektedir : GITA'NIN EVINI..




KİM BU GITA??

Mohan, Kaveriamma'nın evini bulur ve Kaveriamma Mohan'ı karşısında görünce çok şaşırır ama bir o kadar da sevinir. Gita, onu huzurevinden almış ve onunla beraber yaşaması ve kardeşi Chikku'ya bakması için Charanpur'a getirmiştir. Gita ise Mohan'ın çocukluk arkadaşıdır. Mohan, çocukluk arkadaşını bulduğuna sevinir ve onu görmek ister. Chikku ( Gita'nın kardeşi ) ise Mohan'ı Gita'nın okuluna götürür. Mohan Gita'yı gördüğünde ikinci bir şaşkınlık yaşar. Gita, Mohan'a Delhi'de yol tarif eden kızın ta kendisidir.

PEKİ, YA SONRA?

Mohan Charanpur'da neler yapacak? Kaveriamma'yı kendisi ile Amerika'ya gelmeye ikna edebilecek mi? Peki, ya Gita? Gita Kaveriamma'nın Mohan ile gitmesine izin verecek mi?

Gerçek bir başarı ve fedakârlık öyküsü. SHAH RUKH KHAN'dan da bu beklenirdi. :)

Fragmanı için :  Tıklayınız1. :)     Tıklayınız 2. :)








                                             NOT: Videolar YouTube'a, Görseller Google Görseller'e aittir. 

12 yorum:

  1. Shah Rukh'un nerdeyse yarım bırakıp kaçacak olduğum filmi :) Çok sıkıldım izlerken. Hep bir şey bekledim, evet şimdi şaşırtacak beni, vay be dedirtecek dedim ama dedirtmedi :) Zevkler farklı tabi. Sevgiler canımcım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki partta izledim ben. bir akşam yarım bıraktım yalan değil ama sonunu merak ettiğim için izledm. :) sonu iyiydi ama :)

      Sil
  2. hint filmi sevdalısı olarak buna da bakacağım, teşekkürler canım =)

    YanıtlaSil
  3. Evet film belki biraz sıkabilir ama izlenmeli bence yinede güzel bir film.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk zamanları biraz sıktı evet ama sonu güzel bitti. sevdim . :)

      Sil
    2. Bu arada ben Didem Simurg umarım hatırlarsın " Hayal Defterim " isimli bloğum silindi yeni bir blogla buradayım.. :)

      Sil
    3. aaa çok sevindim. hemen geliyorum:D

      Sil
  4. Ah ne güzelmiş konusu. Kesin 3 saat filandır ama iki günde izlerim anca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konusu sonunda anlaşılıyor ama izlenmeye değer. :)

      Sil
  5. Sevgili tatlı Simurg'e bir merhaba için geldim :)))
    Güzel de bir film paylaşmış bizimle ;)
    Mimin de listemde unutmadım kızma sakın :D
    Öpücükler sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Sorun değil keyfinize bakın. :)

      Simurg.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.