Kayıp Mini Blogger..


Merhaba. Sonunda da olsa gelebildim. Çok uzun zamandır blogların büyülü dünyasından ayrı kalmak beni fazlasıyla üzdü, üzmeye devam ediyor ama size söz veriyorum; bir daha bu kadar uzun süreli kaybolmayacağım. :)

Bu aralar tek yaptığım şey; işe gitmek, eve gelmek, arada da Gebze Meydanında akşamları oluşan kalabalığın arasına karışmak, arada da iş dışında arkadaşlarımla görüşmek. ( iş demişken, LCW'de klasmana geçildi, indirim var. :) )

 Bir de bloglara bakamadığım için sizleri sosyal medyalardan bulmaya başladım. :) İlk bulduğum kişi de Serhat oldu. :) Tabi onunla iletişim kurunca ( sosyal medyada ekleşince- henüz bir sohbetimiz olmadı, inşallah olur- ) diğer blog sevenler ve blogger'ları da buldum. Yavaş yavaş ekleşmeye başlıyoruz. :) Henüz bulamadığım kişiler de var, ekleşelim. :) ( bana ulaşmak isteyenler için tık tık :) )

Onun dışında başka neler yaptım; bir hafta sonu günübirlik Yalova'ya gittim. :) Orada iki arkadaşım var; Mert ve Berfin. Sırf onlar için gittim. Özlem ağır basıyor, dayanamadım bende. :) Bir tatil günümü onlarla dolu dolu geçirdim, sonrasında da eve dönüş. :( ( Aşağıya bu güzel günden fotoğraflar bırakıyorum. )



Darbe girişimi olayından hiçbir şekilde bahsetmek ve bu yazıyı karıştırmak istemiyorum. Ama tek diyeceğim şey; BU ÜLKEYİ KİMSE KARIŞTIRAMAZ. TÜRK MİLLETİ YETER O PİSLİKLERE.

Bizlerde böyle. Şimdi bu yazıyı sizlerle paylaştıktan sonra film izlemeyi düşünüyorum. Şayet izleyebilirsem ilerleyen günlerde sizinle yorumlarımı paylaşacağım. :)

Şimdilik benden bu kadar. hepiniz Allaha emanetsiniz. Yeni bir yazı ve yeni bir konuda görüşmek üzere. :)

13 yorum:

  1. Bir şirince Simurg gördüm sanki :) Wooow demek LCW'de indirim var. Çocuklu ailelerin yegane tercihi :) Arayı açma canımcım. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ablammm <3 açmıycam inşallah :)

      Sil
  2. Simurg çifte gittin mi okeyde :) Çok güzel bir yazıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çifte gidemiyorum ben nedense. :) teşekkürler. :)

      Sil
  3. :D Sohbet olur olmasına da önce sosyal medyada aktif olmam lazım, bloga yazı girmem lazım. Sen bir de bana sor bakabiliyor muyum diye. :D Arayı fazla açmamak lazım, ben 1 hafta açtım tepkiler geldi, bu da güzel bir şey tabi. :) Okey keyfi de iyiymiş. :D

    YanıtlaSil
  4. Özletiyorsun kendini simurg :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum geri, ama özlenmek iyiymiş :) seviniyorum :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ne unutulması sevgili Tigris.. bunların hepsi iş yüzünden :(

      Sil
  6. merhaba simurg:) blog keşif etkinliğinden geliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Sahilde okey keyfini görünce içim açıldı. Okey, tavla gibi oyunlara hastalığım var. Ben de fazla giremedim ilgilenemedim bloğumla. O yüzden sosyal medya hesaplarını bulayım dedim. Kim ne yapıyor ne ediyor bilemiyorum. Daha sık yazarsan en çok ben mutlu olucam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. :) inşallah yazmaya devam edicez :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.