NERELERE KAYBOLDU Kİ SİMURG? :D



Merhabalar. :) çok uzun zamandır bloglara giremediğim içim öncelikle özürlerimi diliyorum. Bu giremediğim birkaç haftam o kadar yoğun geçti ki, değil bloglara girmek; bilgisayarımı dahi açamadım. O derece. :) Son bir haftadır o kadar çok yorgunum ki..

( Şu anda, şablondaki tüm yorgunluk tipleri üzerimde.. )


Öncelikle açık öğretim sınavlarım geldiği için biraz derslerime çalışmam gerekti. Derslerim de genellikle siyaset içerikli olduğu için biraz kafa patlattım, patlatmadım değil. :) Siz siz olun, daha Türkiye’nin siyasetini çözemeden başka ülkelerin siyasetine girmeyin, Uluslararası İlişkiler bölümünü seçmeyin. :D

Açık öğretim sınavlarımla beraber iş yönümden de bayağı yoğun bir hafta geçirdim. Bildiğiniz gibi işimi bulmuş ve başlamıştım. Bir LCW çalışanıyım. Çalıştığımız bina da küçük olunca, daha büyük bir binaya geçmeye karar verilmiş daha önce. Ben de tabi bu telaşede işe başlamıştım. Geçtiğimiz hafta ise o telaşe herkeste tavan yaptı. Gündüz müşterilere hizmet verilirken, gece de taşınma telaşına girildi. Ben hiç gece çalışmasına kalmadım tabi ama sürekli ‘’ yeni mağaza ‘’ , ‘’ taşınıyoruz ‘’ düşüncesi ister istemez herkesi strese soktu.

Dediğim gibi gündüz müşterilere hizmet, gece de taşınma sevkiyat telaşı derken hafta sonu geldi. Cumartesi günü sabah erkenden yerini dahi bilmediğim okulumu Google earth’dan öğrenip buldum- sınavıma girdim, sınav çıkışı koşturarak işe gittim. Biraz gecikmeli olsa da açılışımızı yaptık ŞÜKÜR. :)

Geçtiğimiz hafta full çalışıp tatil yapmadan sürekli ayakta durmak o kadar zordu ki, bugünkü izin günümü iple çektim. İzin günümde ne yapacağımı soranlara ise cevabım hep şu oldu: ‘’ Ayaklarımı uzatacağım ve bloğuma yazı gireceğim. ‘’


Öyle işte, girememe sebeplerimi- mazeretlerimi hepsini sundum sizlere. :) Umarım bu olmadığım süre zarfını telafi edebilirim. Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum. :) HAYIRLI- BEREKET DOLU GÜZEL RAMAZANLAR. :)

18 yorum:

  1. Ben de diyorum Nurcan nerelerde. Hoş geldin tekrar dinlen güzelce, kitap iki ve bloga yaz en güzeli. :)
    Sana da hayırlı Ramazanlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap oku yazacağıma kitap iki yazmışım. Akıllı telefonlar böyle işte. :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Yoğun günler :) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım.Güzel bir dinlen, yazarsın yine.Öğrencilerimizin arada bir yazamama kredileri vardır.Kolay mı yavrum?Eğitim, iş blog hepsi zaman isteyen şeyler.Yazılarını özledik ama olsun bekleriz.Sevgimle canım.Ece ablan :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Nurcan ;) Bizlerde mecburi çalışma saati diye bişey olmadığından, keyifle yazmak ve okumaktan da uzak kalıyoruz zaman zaman.Kalpler hep bir nasılsa.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk mim davetini aldığım sevgili Nurcan, mimlendin sen de.Bir göz atrasan sevinirim ;)

      Sil
  5. Ara ara özellikle girip baktım bloguna yazı var mı diye. Aman sağlıklı olun da yavrum önemli değil (Anneye bağladım.) İşlerin, sınavların hepsi kolay gelsin canım. Özletme kendini, sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  6. Merhabaaa, blogunuzu yeni keşfettim bende bloguma beklerim sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle yeni işiniz hayırlı olsun. Bu iş temposuna alışana kadar önce dinlenmek sanki en iyisi ama bizlerde sabırla yazılarınızı bekliyor olacağız :) Sınavlarınızda da başarılı olursunuz inşallah Allah yardımcınız olsun.
    Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.