NERELERDEYİM, NELER YAPTIM?


Merhabalar.

Bayağı uzun bir süredir bloglar dünyasından, sizlerden uzak kaldım, farkındayım. Bunun için öncelikle kocaman bir özür diliyorum.

İş hayatı gerçekten zormuş, bunu bu hayatın içine girince anlıyor insan. Şahsen şöyle söyleyeyim, ben sosyal hayattan koptum, başka bir âleme gittim. Hiç mi vakit ayıramaz insan işinden kendine? Akşam erken çıksam bile o zihin yorgunluğu + fiziksel yorgunluk bitiriyor insanı. Gün daha bitmeden kendimi uykunun kollarında bulduğum bile oluyor.

İşte bu YOĞUN tempoda bırakın bloglara bakmak, bilgisayarımı dahi açamadım. En son yazdığım yazıdan sonra bilgisayarımı ne şekilde bıraktıysam, aynen o şekilde buldum. Aşağıya fotoğraf bıraktım.. :)




Arada smartphone’dan girdim, yazılarınızı okumaya çalıştım yalan değil ama bunu inkâr etmeyeceğim. :)


PEKİ, EN SON BLOG YAZIMDAN BU YANA NELER OLDU?

Çok güzel bir soru sordum kendime, o halde hiç lafı uzatmadan yazayım.

  • BABALAR GÜNÜ: Bir giyim mağazasında çalışıyorum bildiğiniz gibi (LCW). Oradaki yoğunluğu da az çok bilirsiniz. Babalar günü haftası delirmenin eşiğine geldim resmen. Bu kadar mı kalabalık olur? Adım atacak yer dahi kalmaz mı kocaman mağazada? Bir de insanların sürekli birşeyler söylemesi, benim de hangi müşteriyle ilgileneceğimi şaşırmam. Sonrasında reyonlarda ürün bitmesi, ürün hazırlayın diye depoyu sıkıştırmalar. :D


Sonrasında kendi babamın babalar gününü kutladım. :) E yani mağazada çalışıyoruz, bir sürü ürün elimizden geçiyor. En beğendiğim kombini babam için aldım ben de. :)

  • DOĞUM GÜNÜM: 22 Haziran benim doğum günümdü. Birbirinden güzel mesajlar, videolar, tebrikler aldım. Evime ansızın gelen kargo da bu günü daha bir anlamlı yaptı. El emeği göz nuru armağanlarla dolu kocaman bir koli. :) Hazırlayan ve gönderen uzakta yaşasa bile, kalbimdeki yeri çok büyüktür. Hayatımın her anında yanımda olduğu ve bana her zaman destek verdiği için MERVE’M, İYİ Kİ VARSIN. SENİ ÇOK SEVİYORUM. <3


  • Doğum günümün en büyük sürprizi: Benim Alexander Rybak’a olan hayranlığımı bilmeyen kalmamıştır sanırım. Kendisi yeni bir şarkı yazmış ve Yunanistan’da da bu şarkısını kliplemişti. Klibin yayın tarihi de doğum günüm olunca, o da bir nevi bana bir tebrik göndermiş, doğum günümü kutlamış oldu. :) Şarkının ismi ise ‘ I Came To Love You ‘ ( Seni Sevmeye Geldim ). :)


  • İFTARLAR: Malumunuz, Ramazan ayında olduğumuz için çeşitli yerlere davetli oluyoruz, bizler de davetler veriyoruz. Bu sene davet hazırlığı tadamadım ama dedemin davetinde hazırlık yaparak bir nevi yaşamış oldum o telaşeyi. :)



İşte, bende havalar bu şekilde. Şimdi bir de bayram geliyor; babalar günü hengâmesinin ardından ikinci vaka. Olsun varsın diyorum ve her şeyi akışına bırakıyorum, sonrasında sizi doğum günü şarkımla baş başa bırakıyorum. :) İnşallah en yakın zamanda, yeni konularda görüşmek üzere. :)





20 yorum:

  1. Ama klip de harikaymış, tam doğumgünü hediyesi :)

    Bayram tufanında kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çalışanlara sözümüz yok tabi. Hele Ramazan'da daha da zor olabiliyor.
    Ben çalışamazdım giyim mağazalarında, çok yoğun oluyor, hele özel günlerde. LCW bu konuda başı çekiyor gördüğüm kadarıyla. Allah kolaylık versin. :)
    Geçmiş doğum günün de kutlu olsun, sevdiklerinle nice mutlu, huzurlu yıllar olsun. İş temposuna da zamanla alışırsın muhtemelen, bloga da yavaş yavaş vakit ayırabilirsin. Tüm yoğunluğuna rağmen arada yazıp, bize kendinden haber vermen de güzel bir şey, fazla merakta kalmıyoruz. :D Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim öncelikle. amin. :)

      Sil
  3. öncelikle nice güzel yaşlar dilerim... :)

    iş hayatı gerçekten yoğun olduğunda insanı hobilerinden, zevklerinden, sevdiklerinden ve sevenlerinden büyük miktarda alıkoyuyor.. bu konuda seni çok iyi anlayabilirim kiiii 20 gün öncesine kadar nefes almaksızın çalışan biriydim... istifayle birlikte bir ara verdim yen işime başlayacağım tarihe kadar ama şunu fark ettim ki o yoğunluğa alışmak ve bununla yaşamak diye bir şey var... evde yat yat nereye kadar diyor insan bi süre sonra...

    neyse...

    umarım bu yaşş çoooooook güzel bir yaş olur..

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, iş beni koparttı sosyal hayattan ama başaka bir sosyal hayat daha da kazandırdı diyebilirim.

      amin inşallah. Barış dolu huzur dolu bir yaş, hepimize inşallah..

      Sil
  4. Özel günlerdeki yoğunluğundan dolayı LCW ile ilgili yapılan capsler canlandı gözümde :) Allah kolaylık versin canım. Olsun çalışmak güzel. Ben evdeyim de ne oluyor, icat mı yapıyorum sanki. Sağlıklı, huzurlu günlerin olsun canım. Bayramı da kolayca atlatırsın inşallah. Sevgiler goccaman ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o capsler aynen geçerli. tabi ki çalışmak güzel birşey. olsun siz evde olsanız da yaptığınız şeyler yeter de artar bile. :) amin. teşekkürler <3

      Sil
  5. Öncelikle doğum günün kutlu olsun ben heralde Simurg yazmayı bıraktı diye düşünmeye başlamıştım iyi oldu kendini hatırlattığın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başımı yoğunluktan kaldırabilirsem devam etmeye çalışacağım inşallah. teşekkür ederim, beni merak edip yorum bıraktığınız için.

      Sil
  6. Çok yoğun başlamışsın vallahi yaza. Geçmiş doğum günün kutlu olsun bu arada :D Ramazanın ayrı bir telaşesi var ama ben çok seviyorum ^.^

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylık versin gerçekten de.. LCW dedin yorgunluğun daha bir anlam buldu gözümde. Umarım bayramı daha kolay atlatırsın (yazarken bile inanmadım ya neyse). Masana bayıldım özellikle fesleğenine :) Ve geçmiş doğum gününü kutluyorum..sağlıkla, mutlulukla, sevdiklerinle bir ömür mutlu olmanı diliyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lcw anlatılmaz yaşanır desem yanlış olmaz. İsterseniz size fesleğen yollayabilirim. :) teşekkürler güzel dilekleriniz için. :)

      Sil
  8. Canım ya kıyamam ...
    Allah kolaylık versin ...
    Ama klip ve şarkı ismi pek manidar olmuş ...
    Biz seni bekleriz , sen canını sıkma :)
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  9. yazmayı boşlamayın lütfen bayramda neler yaptınız onları da anlatın yazı yazın okumak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmamı desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. yazacağım, hemde uzunca, herşeyi. :)

      Sil
  10. geçde olsa sağlıklı yaşlar dilerim.. bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. ziyarete geliyorum. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.