YENİ BİR MİM BAŞLATMAYA NE DERSİNİZ? :)




Merhabalar. :) Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. :)

Biliyorsunuzdur, yaklaşık 2 aydır buralardayım. Herkesle az çok muhabbetim var gibi, ama bu muhabbeti şahsen daha ileri götüreyim istiyorum. :)

Ben bugün bir şey düşündüm ve bunu sizlere anlatmak istiyorum: ben yeni bir mim başlatmak istiyorum ama nasıl başlatılır bilmiyorum da.. Mim'in adı ise '' Kimdir Bu .... ? '' Mesela ben başlatırsam ilk olarak; '' Kimdir Bu Simurg? '' olacak. Kendimizi, özelliklerimizi, hobilerimizi vs. birbirimizle paylaşabiliriz diye düşündüm. :)

Ne dersiniz? Böyle bir şey başlatıp birbirimizi daha yakından tanıyabilir miyiz? Kamuoyu / Halk  yoklamasını  başlatmış bulunuyorum. :) Düşüncelerinizi yorum bırakırsanız çok sevineceğim. :)

Sevgiler. :)

35 yorum:

  1. Güzel olur bence. Ben varım :D
    Benzer mimler var mıdır onu bilmiyorum gerçi. Yeni olduğum için bende.
    Tecrübeliler ve eskiler ne diyor bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer mimler oluyor evet. Soruları oluyor ve yanitlaniyordu. Seninkinin soruları yok mu.

      Sil
    2. merhaba Sevdican. :) Mimi hazırladım. biraz değişik olacak ama seveceğinizi umuyorum. :) yakında sizlerle paylaşacağım. :)

      Sil
  2. Aslında bana olabilir gibi geldi, samimiyetle yazılmış hayat hikayelerini okumak güzel bir fikir :)
    Soru seçimlerinde biraz dikkatli olunmalı ama.. Herkesin cevap verebileceği sorular olmalı, özel hayata girmemeli mesela, aynı zamanda farklı, zevkli hale de getirmeli. Biraz zor olacaktır soruları hazırlamak.. Buna rağmen ben olabilir diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi? :) soruları hazırlamak dediğin gibi biraz zor olacak..

      Sil
  3. Çok güzel fikir lakin destane cevaplara zemin hazırlamazsa daha iyi olur zannımca. Öyle uzun mimleri yapmaya da okumaya da üşeniyorum, açıkçası pek keyif de almıyorum. Bu fikir için arkandayım Simurgcan, kaptır gitsin :)

    YanıtlaSil
  4. O kadar çok mim cevapladım ki kendimle ilgili. Ama herkes sürekli değiştiğinden ve blogların yapısı gereği eski yazılanlar eskide kaldığından neden çıkartılmasın ki :)

    YanıtlaSil
  5. Bence de çok güzel bir fikir, ben de varım! :))

    YanıtlaSil
  6. Buna benzer bir mim ben de başlatmıştım. Böylelikle blog dostlarımızı daha iyi tanıma fırsatımız oluyor.

    YanıtlaSil
  7. Güzel ama sorular değişik olmalı, benzer mimler var çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayını hazırladım, yakında sizlerle :)

      Sil
  8. Güzel olur.Ama şimdi herkes katılacak: )

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Simurg.Mim olayını biraz geç öğrendim ama çok sevdim.Çok iyi bir fikir.Soruları sen mi ayarlayacaksın? Kolay gelsin.Katılırım seve seve.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sevgili Ece Evren :) Biraz değişik bir şekilde hazırladım, yakında paylaşacağım. :) teşekkür ederim desteğiniz için. :)

      Sil
  10. Ben ilk mim davetimi sizden aldım ama hazırlayamadım :( Geçenlerde de hakkında yazımı yazmak için oturdum, başka yazı çıktı ortaya ;) Bi nevi hakkında bölümü gibi.Bence de hoş bişey olucak enteresan sorularla daha eğlenceli olabilir hatta.Neden olmasın ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. :) vakit bol sevgili Aytül Örcün. :)

      Sil
  11. 'Merak ediyorum' mimi vardı, özet ve güzeldi :) sanırım onun gibi olacak :)
    Bu ara mimlere yetişemesem de keyifle okurum ;)

    YanıtlaSil
  12. Çok heyecanlı, yazılıya girer gibi. Hoş en son yazılımın üstünden 20 küsür sene geçmiştir herhalde :)))

    YanıtlaSil
  13. Olabilir aslında:) Sİteni ilk defa geziyorum kendi siteme de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin ingilizce post'unuzdan geliyorum. :) olabiliri olduracağım inşallah :)

      Sil
  14. Merhaba :) Bloğunu yeni keşfettim, bir mim etkinliği ile keşfetmekte ayrı bir güzel oldu tabi :) Bende iki ayrı bloğun sahibiyim bloğumun birini yeni açtığım için yeni sayılırım eğer mim etkinliği başlatacak olursan bende varım :) Bu sayede bilmediğimiz blogları keşfetmek güzel olacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldiniz. :) düşünceleriniz için teşekkür ederim, blog linklerinizi bırakırsanız sizi ziyaret etmek isterim.. :)

      Sil
    2. Hoşbuldummm :) cocukokuloncesi.blogspot.com ve sosyalhatun.blogspot.com her zaman beklerim :) takipteyim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.