MİM 2- YAK' YENİDEN YAZ' TEKRAR OKU


Merhabalar. :) 
Sevgili Kore Fenomeni beni bu mime dâhil etmişti ama üzerinden uzun zaman geçti. Ailevi olaylar, iş bulma maceram, evrak hazırlama sürecim, babaannemin rahatsızlığı, babamın göz operasyonları derken ben de bu mimi unuttum. Dün akşam aklıma geldi ve oturdum klavyenin başına, tık tık yazmaya başladım. :) SONUNDA!



Bu mim ise şu şekilde;
  • Okumuş olduğum kitaplardan üçünü seçip; birini yakmayı, birini yeniden yazmayı ve birini de tekrar okumayı tercih ediyorum.
  • En az üç kez tekrarlıyorum.


ŞİMDİ GELELİM BAKALIM, BİZİM SİMURG NELERİ YAKTI, NELERİ YENİDEN YAZACAK VE NELERİ YENİDEN OKUYACAK? :D




                   Yak : << AŞK KÖPEKLİKTİR >>
Kitap, birkaç hikâyeden oluşuyor ama hikâyelerin bazıları kitabın isminden bağımsız. Kitabın ismine uygun hikâyeler olsaydı daha iyi olurdu, ayrıca birbirlerini zincirleme olarak tamamlamalıydı diye düşünüyorum.

                    Yeniden Yaz: << KELEBEK İZLERİ >>
Kitabı okurken bazı bölümlerde ‘’ ben olsam böyle yapardım, böyle yazardım. ‘’ dediğim yerler oldu. Eğer kitabı ben yazsaydım, bazı bölümleri değiştirebilirdim. :)

                    Tekrar Oku: << UÇURTMA AVCISI >>
Kitabı okumayan kaldı mı bilmiyorum ama gerçekten okunması gereken bir kitap. İyi ki okudum diyorum ve ileride tekrar okumayı ümit ediyorum. :)





                    Yak: << AŞK-I RANA >>
Kitabın arka kapağını okuduğumda beni gerçekten sürükleyeceğini düşünüyordum. Kitabı alıp okumaya başladığımda büyük hayal kırıklığı yaşadım, yarım bıraktığım bir kitap.

                    Yeniden Yaz: <<  AŞKIN RESMİ >>
Zeynep Hanım’ın çiçeklerle konuşurken olan bölümü bana biraz saçma gelmişti doğrusu? Neden çiçekleri sadece Zeynep Hanım duyuyor? Ben olsam, o bölümü çıkarır ve başka bir olay örgüsü ile bağlardım.

                    Tekrar Oku: << BEŞİKTE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR >>
‘ Amatör bir annenin itirafları ‘ sloganı altında mizahi bir dille bocuk eğitimini anlatan güzel bir kitap. :) İleride çocuğum olduğunda tekrar okumam gerektiğini düşünüyorum. :)




                    Yak: << EYVALLAH >>
Herkes aşrı beğenmiş ama ben beğenemedim. Sürekli bir ‘’fesleğen’’in üzerinde dönüyor kitap. Sıkılarak okuduğumu söylemeliyim.

                    Yeniden Yaz: << AŞK TERAPİ >>
İyi bir kişisel gelişim kitabı, ama daha üzerine eklenecek konu çok. :)

                    Tekrar Oku: << İNCİR KUŞLARI >>
Hayal kura kura okuduğum bir kitap. :) sonunun istediğim şekilde bitmesi ise ayrı güzel :)







İşte benim tercihlerim bu şekilde! :) Mimleme konusuna gelince; herkes birkaç kere mimlenmiş sanırım. Şöyle diyeceğim; mimlenmeyen herkes mimlenmiştir. :)

Gelecek yazılarda görüşmek üzere :)



18 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun, seni tekrardan görmek güzel.
    Ahmet Ümit'in okuduğum kitaplarından beğenmediğim olmadı bugüne kadar. Aşk Köpekliktir kitabının adı biraz itici geliyordu bana, hiç yeltenmemiştim okumaya. Yine fikrim değişmedi. :)
    Uçurtma Avcısını ben de anı yere koymuştum, mükemmel, fazla söze gerek yok.
    Kitapların çoğunu okumadım ama hakkında fikrim var bir çoğunun, az çok.
    Sinan Akyüz romanını hem kapağındaki resim dikkatimi çektiği için hem de indirimde olduğu için almıştım A101'den. Sen tekrar okular arasına koymuşsun, güzeldir diye düşünüyorum. Onu da önlere alayım okumak için.
    Aşkın Resmi de yanlış tahmin yürüttüğüm kitap. :D Ona bulaşmayı düşünmüyorum.
    Merakla bekliyordum bu mimi, eline sağlık, beklediğim gibi keyifli, güzel bir mim yazısı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. :) Sinan Akyüz'ün kitabını kesinlikle okumalısın. şiddetle tavsiye ediyorum! :)

      Sil
  2. Çok çok geçmiş olsun , çok keyifli bir mim olmuş , güzelde tavsiyeler aldım kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun, umarım her şey yolundadır şimdi.. :)
    Yazdığın kitapların hiç birini okumadığım için bir yorumda bulunamayacağım ama sayende fikir sahibi oldum.
    Birde ben yapabilsem şu mimi tam olacak :D
    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Akela'cığım, herşey yolunda şimdi :) senin mimini de heyecanla bekleyeceğim :)

      Sil
  4. Ben de mimlenmiş idim buna. Lakin yapanlarınkini okumakla yetineceğim galiba. Üşendim nedense. Tasavvuf sosuna bulanmış yeni yetme kitaplardan ve kişisel gelişiyorum tarzlarından fenalık geldi bana. Aksi gibi ortalık bunlarla dolu. O yüzden kitap dünyasını takip etmekte zorlanıyorum. Bu yazınla pek çok kitap hakkında fikrim oldu. Eline sağlık canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. :) ben de boş bir an buldum, oturdum klavyenin başına ablacığım. Yaparsınız siiizz :) Ben genelde kişisel gelişim- iletişim tarzlarında okuyorum, araya macera aşk vs serpiştiriyorum. yok gerilimmiş, vampirlermiş, hayaletlermiş vs. çekmez beni. :)

      Sil
  5. Simurg Mimden ziyade başta yazıp hızlı geçtiğin onca olay var :(( çok geçmiş olsun tatlım umarım yeni işini bulmuş ve başlamışsındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili birdefnemasalı.. :) İyi şimdi herkes, herşey yolunda.. :) İlk işim olacak, pazartesi başlıyorum inşallah :)

      Sil
  6. Aaa çok geçmiş olsun! Neler neler olmuş böyle :( Şimdi nasılsınız?

    Niye uzun zaman olsun Simurg aşkolsun daha yeni mimledi bizi niye böyle diyorsun bak :P (anladın sen onu, hehe :))

    Kitapların çoğunu bilmiyormuşum.
    Ne güzel derlemişsin, hem özet hem güzel, eline sağlık.

    Bakalım ben yapabilecek miyim? Bir de 3 tur :) Kolay gelsin bana şimdiden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişler olsun Simurg! Ona rağmen mimi bu kadar güzel hazırladığın için çok çok teşekkür ediyorum! Zaman konusunda sıkıntısı olanlara limit yok bizde merak etme, Dağınık! ne diyor bak :))) İşin de hayırlı olsun bu arada ;)

      Uçurtma avcısı var sadece bildiğim ve okuduğum... diğerlerini bilmiyordum, sayende bir fikrimiz oldu, iyi de oldu... sevmiştim bu mimi, güzel kolaj yaptırıyor ;)

      emeğine kalemine sağlık ;)




      Sil
    2. öncelikle mim davetin için için teşekkürler sevgili Kore Fenomeni! :) elimden geleni yapmaya çalıştım işte :)
      teşekkür ediyorum, ilk iş ilk heyecan :)

      Sil
    3. çok teşekkür ederim sevgili Dağınık Anne. :) oldu işte, sağlık bu ihmale gelmiyor; ihmal edersen ben de sana gösteririm ve çektiririm diyor. :) şimdi ise herşey yolunda, düşündüğünüz için teşekkür ediyorum :)

      yaparsınız siz de. :) bekliyorum heyecanla sizinkini de :)

      Sil
  7. Kitaplar ruha inerler... Derin rahatlama ve huzur veriyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim öncelikle her birinize ayrı ayrı geçmişler olsun ....
    Yeni işin de umarım beklediğinden mutluluk ve huzur dolu bereketli olur .
    Sonunda yazdın valla tebrikler ....
    İçinde çok fazla okumadığım var ve iyi ki okumamışım dediklerim de oldu ...
    Emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim. :)
    işime başladım dün. :) iyi gidiyor herşey :) yazdım birşeyler. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.