BÖYLE HAYRANLIK OLUR MU? - FAN



Merhabalar!! İçimdeki Masal Dünyası isimli blogun şirin sahibi Emine ablam'ın geçenlerde yazmış olduğu blog yazısını okudum.Aşağıda anlatacağım filmi anlatmıştı o da. Ben de Hint filmlerini biraz sevdiğim için izleyeyim dedim ve izledim, iyi ki de izlemişim. Buradan Emine ablama kocaman öpücükler. :) Güzel önerisi için. :)

GELELİM BİZ FİLME. :)

Filmimizin adı FAN. Bir Bollywood yapıtı, Shahrukh Khan eseri. :)



Büyük bir hayranlık hikayesi, ama hayran olunan kişinin hayranına sadece 5 dakikasını ayırmamasıyla değişen işlerin de hikayesi..

Gaurav Chandna, çocukluğundan beri büyük bir Aryan Khanna hayranıdır ve onun için bir ödül kazanmıştır. Kazandığı bu ödülü ona doğum gününde vermek ve Aryan ile tanışmak için büyük bir maceraya atılır. Aryan'ı görmesine görür, ama Aryan'ın Gaurav'a 5 dakikasını ayırmaması ile tüm işler bir anda değişir. 

Gaurav, Aryan'ın kendisinden özür dilemesi için Aryan'ın adını kötülemeye başlar. Aryan ise maruz kaldığı bu duruma sessiz kalmaz ve Gaurav'ı aramaya koyulur..


Peki sonuç? Aryan, Gaurav'ı bulabilecek ve ondan özür dileyecek mi?


Büyük bir Dram+ Aksiyon filmi. 

                                                                  FİLMİN FRAGMANI:


BENCE

Hayranlık olur ama Gaurav kadar hayranlık olacağını zannetmiyorum. Ben de büyük bir hayranım ama o kadar delilik yapamam.. O kadar cesaretli değilim şahsen..

Ama Gaurav'ın odasının ilk haline bayıldım!!




YAPIM YILI : 2016
YAYIN TARİHİ: 15 Nisan 2016
OYUNCULAR: Shahrukh Khan
FİLMİ YAPAN ŞİRKET: Yash Raj Films
ÜLKE: Hindistan


27 yorum:

  1. Bir blogda daha okumuştum bu filmin yorumunu ve çok dikkatimi çeken filmlerden. Fan deyince ve şu odasının halini görünce tuhaf geliyor hani kadın hayran olsa bu kadar mı olur derim ama erkek fan işler değiştiriyor. :) Dediğin gibi bizde fanız ama bu kadar delilik cesareti yok bizde :D Teşekkürler canım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir filmdi, zaten bu filmden sonra bana bir shahrukh khan aşkı geldi. cesaretsiziz biz :D millet neler yapıyor. :D ( sakın örnek almayalım :D )

      Sil
  2. bu hafta sonu indirip izleyeceğim artık! her yerde karşıma çıkıyor bu film! hint filmlerini zaten çok başarılı buluyorum, amir khan hastasıyım, ama shahrukh dan hiç izlemedim. yazı için çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım izleyebilmişsinizdir. iyi bir film :)

      Sil
  3. Tam benlikmiş:)) Bende olsam aynısını yapardım :))

    YanıtlaSil
  4. İçimdeki Masal Dünyası'nda okumuştum bende yorumunu, merak ettim ama henüz izleyemedim.
    Fotoğrafı görünce hayranlık işini baya bir abartmış gibi geldi bana. :D
    Yine güzel mesajlar içeriyordur mutlaka film, öyle düşünüyorum. İzledikten sonra net bir fikrim olur.
    Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartmak ne kelime :D suyunu çıkarmış :D

      Sil
  5. Odayı görünce ortaokul, lise yıllarım aklıma geldi. O kadar olmasa da (şimdi isimlerini vermeyeyim) benim odamın duvarları da posterlerle doluydu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şu an çok sıkı bir fanım ama hiç öyle poster dolu bir odam olamadı :(

      Sil
  6. Ben Shah Rukh Khan hayranı değilim ama film çok övüldüğü için bunu izleyince hayranı olurum zaar demiştim. Lakin Aryan o kadar gıcık ki inşallah Shah Rukh öyle değildir. Eline sağlık canım benim, iyi ki paylaşmışsın. Duysun filmi herkes duysun ❤✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Emine abla. gıcık Aryan :D beş dakkanı ayırsan başına bunlar gelmezdi Aryan :D

      Sil
  7. Ben Aamir Khan filmlerini çok seviyorum. Shah rukh filmlerini izlemedim ama merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merak edip izledim, pişman değilim. :)

      Sil
  8. Shahrukh Khan varsa izlemeye değer kesinlikle izleyeceklerim listesine aldım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzel bir filmdir. Bir daha mı izlesem acep ? :)

    YanıtlaSil
  10. Yaaa o odayı görünce lise yıllarım geldi aklıma :D Filmi izlemedim henüz, karakterimizin hayranlık derecesini de görmedim ama eminim ben o kadar deli gibi hayran değilmişimdir yani. Benimkisi her yeri posterle doldurup, herkesten kıskanıp herkese çirkeflik yapmakla sınırlı kalıyordu :D Manyaklık derecesinde hayranlıklar beni cidden korkutuyor ve cidden o tür insanlarda psikolojik bir sorun olduğunu düşünüyorum. Güzel yorumlamışsın, listeme aldım hemen, acayip merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sıkı bir hayranım ama filmdeki karakter kadar değilimdir.

      Sil
  11. İkinci kez merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  12. iyi bir filmdi. Khan da iyi bir oyuncu zaten. Ama oynadığı Aryan karakteri çok gıcıktı. Gaurav biraz da haklıydı orada kanımca. ^ Boşver, anlamazsın ^ ise , filmin ana sloganı. :-)

    YanıtlaSil
  13. ooo hint filmi hemen listeye alınmalı :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.