Aşkın Resmini Yapmayı Denediniz Mi?


AŞKIN RESMİ- SERDAR ÖZKAN

‘’ Aşkın resmini yapmak istiyorum. ‘’ demişti. ‘’ Ama ne yazık ki, otuz bir yıldır uğraşmama rağmen başaramadım. (2 yıl önce- Esrarengiz Adam) ‘’

Ardında bir mektup bırakıp, hayatı ve aşkı anlamaya dair kendi yolculuğuna çıkmış bir adam: Ressam Mathias. Diğer yanda da otuz üç yıl uğraşıp, sonunda aşkı resmetmeyi başaran esrarengiz bir adam. Aslında ikisinin de hayatı aşkı anlama ve aşkın sonsuz yolunda kesişiyor.

Esrarengiz adamın resmettiği aşkın resmini Mathias’a vermesiyle, aşkı bulmaya dair olan yolculuk başlıyor. Ama esrarengiz adamın tek bir şartı vardır; Mathias, aşkın resmine sevdiği kişiyle, Diana ile bakmak zorundadır.

Sonra neler mi oluyor? Mathias’ın kendini ve aşkı anlamak için çıktığı yolculuk başlıyor!

California’dan Yunan Adalarına, sonrasında İstanbul ve Efes’e uzanan büyük bir arayışın hikayesi.


Peki Mathias; ipuçlarını toplayıp, aşka ulaşabilecek mi? Sevdiği kız Diana ile aşkın resmine bakabilecek mi? 


Akıcı bir dille yazılmış kitap, sizi içine çekiyor ve bir an önce bitirme isteği uyandırıyor. Ben şahsen 4 saatte kitabı bitirdim. :) 

Kitapta gayet güzel tasvirler mevcut. :)


‘’ aşkın ne olduğunu anlamak isteyenlere.’’ :)

  


Not: Fotoğraflar Instagram ve Google'dan alıntıdır. 



12 yorum:

  1. Pek tarzım değil bu kitaplar ama güzel yorumlamışsın. Hem kapak, hem iç tasarımlar da dikkatimi çekti. :) Arapça Elif harfinden yararlanılması, gül, mevlana... Tasavvufi yaklaşımlar, deyişler içeriyor sanırım. Eline sağlık, keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  2. tasavvufi yaklaşımlarla alakası yok, tamamen bir arayışın hikayesi. teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Bir aralar kitapyurdu bilmem ne alana Kayıp Gül'ü hediye yolluyordu. Biraz basitçe gelmişti bana. Belki bu daha güzeldir ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Kayıp Gül'ü okumadım ama uygun bir anda okumayı düşünüyorum. ben beğendim bu kitabı, öneririm :)

      Sil
  4. Merhaba;
    İlk kitabı Kayıp Gül okumuştum . Ama sonra ben hep bu yazarı okuyayım fikri aklımda kalmadı nedense... Ne iyi ne kötü sadece başarılı ....
    Anlatımın ilgi çekici gelmedi değil hani ;)
    Hem kapak, hem iç tasarımların görüntüsü oldukça zarif ...
    Teşekkürler ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabın içeriğine bakmadan, sadece kapağa bakarak aldım kitabı. etkilemedi değil beni. :)

      Sil
  5. kapak çok güzelmiş :) bende çoğu kitabı kapağa bakarak seçiyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapağı iyiyse, içerik de iyi gibi geliyor bana :)

      Sil
  6. Yazını okurken sanki bir filmin fragmanını izliyormuşum da birisi seslendiriyormuş gibi hissettim :)) ve çok hoşuma gitti :) Kitabın akıcı dilinin yanı sıra senin yazın da çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.