ANNELER GÜNÜ DEYİNCE.. - BURUK BİR ANNELER GÜNÜ...

Merhabalar. Bu sene Anneler  Günü'm biraz buruk..

Anneannemi kaybettik geçtiğimiz sene kasım sonunda. Onun yokluğunu çok derin hissediyorum. Her anneler gününde ilk onu arardım, sonrasında gider ve kocaman sarılırdım. Ama o artık aramızda değil..

Anneme kocaman sarıldım bu sene. Hiç bırakmak istemedim. Anneler Günün kutlu olsun canım annem dedim ona. Çiçeklerimi verdim büyük bir hevesle..

İkinci anneler günü kutlamam mezarlıkta oldu, bir saksı çiçek ve bol dua ile.. Ben sevmeyi anneannemden öğrendim oysa ki.. Annelerin annesi o benim için..

TÜM ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.. ALLAH ANNELERİMİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN...


10 yorum:

  1. Merhaba Simurg, içimi acıttın, ama ihtiyacım vardı.Ne kadar içten yazmışsın.Üniversitede okuyan ve yurdunda kalan kız torunum, ikidir beni rüyasında ölmüş görüp ağlayarak uyanıyormuş.Hafta sonu geldiğinde bana sarılıp öpmesi bile değişikti.Seni anlamak teselli olmaz bilirim, ama başın sağolsun.Allah rahmet eylesin.Nurlar içinde yatsın.Sevgilerimle Simurg :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ed,yorum, dostlar sağolsun. Anneannem çok farklı bir insandı. o öğretti bana çoğu şeyi. bu sene içime birşey oturdu.. torunlarınıza Allah bol başarı versin, sizi onlardan, onları da sizden uzak etmesin..

      Sil
  2. Anlaşılan o ki bugünü buruk geçiren tek ben değilim.. Kalemine , yüreğine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğini kaybetmek çok üzücü ama ardında onu seven, vefakar kimseler bırakmış. Allah sabır versin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç beklenmedik bir anda gidişi garipsetiyor insanı.. sağolun..

      Sil
  4. Hayat işte, acısıyla tatlısıyla yaşıyoruz. Seni böylesine vefakar ve düşünceli yetiştirdiğine göre kesinlikle iyi bir insandır ve iyi yerlerdedir. Bu yazdıklarını görüyor, bir şekilde ulaşıyordur belki. Yine mutlu oluyordur sen görmesen de. Çok güzel yazmışsın, okuduğum en anlamlı anneler günü yazısıydı. Yüreğine, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin. Ben de babalar gününde kötü olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostlar sağolsun.. anlıyorum sizi..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.