Mutlu Etme Operasyonu Başlasın!!! :)


İçimden geldiği gibi davranırım çoğu zaman. Minik armağanlar almayı, kendimce onları allayıp pullamayı ve insanlara göndermeyi çok seviyorum. :)

 İnsanların yüzlerinde önce şaşırma ifadesi ve ardından kocamanca bir gülümseme bırakmak hoşuma gidiyor doğrusu. Ansızın gelen bir paket insanı ne kadar çok şaşırtsa da, bir o kadar da gülümsetir çünkü. :)

Bugün yine aynı şeyi yaptım ve minik bir paket hazırladım, içine iki üç satır düşünce bıraktım, veriyorum postaya. Giden kişinin yüzünde kocaman bir gülümseme bırakması dileğiyle.. :)

MUTLU ETME OPERASYONU BAŞLASIN!!!

11 yorum:

  1. Eminim alan kişi çok mutlu olacak. Paket bir harika uğur böcekleri neşe saciyor

    YanıtlaSil
  2. Eminim alan kişi çok mutlu olacak. Paket bir harika uğur böcekleri neşe saciyor

    YanıtlaSil
  3. Eminim gönderdiğin kişi çok mutlu olacak. Paketi açmaya bile kıyamazdım sanırım. Ne güzel düşünmüşsün. ^^ Uğur böceklerini çok sevdim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Amacım : tebessüm ettirmek :)

      Sil
  4. Hediyeyi, sürprizi kim sevmez ki? Güzel düşünmüşsün ;)

    YanıtlaSil
  5. Herşeyden önce niyetin çok güzel, iyi düşünmüşsün :) Alacak kişi nasıl da mutlu olacak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.