Klonunuz Olmasını İster Miydiniz? - The Island


 Defalarca izlemekten büyük keyif aldığım filmi sizlere sunmaktan büyük mutluluk duyuyorum. :)

The Island (ADA)

Hiç, bir klonum olsun dediniz mi? Sizin yedek kalbinizi, ciğerinizi, böbreğinizi taşıyan, sizin için bebek yapan bir klon? Sizden habersiz bir klon?

Şahsen bana düşüncesi korkunç geliyor, ama bazı insanlar istemişler ve böyle bir düşünce, bir askeri yeraltı sığınağında harekete geçmiş. Gerçeklerinden habersiz milyonlarca klon ile.

 Tüm klonlar, dünyada büyük bir kirlilik olduğunu ve o kirlilikten kurtulduklarını sanıyorlar. Ama onları orada tutan asıl şey; oradan çıkmak için tek yol: yapılan çekilişte Adaya gidebilecek şanslı kişi olabilmek.

Bu ortam içinde Lincoln 6 Echo, son zamanlarda anlam veremediği rüyalar görmeye ve bu rüyaların etkisinde kalarak çevresindekileri sorgulamaya başlar ve bu büyüyen merakı, onu inanılması korkunç olan gerçeklere götürür.

Adaya gitme hakkının Lincoln’un sevdiği bir arkadaşı olan Jordan 2 Delta kazanır. Lincoln, Ada olayının kocaman bir yalan olduğunu öğrendiği için Jordan 2 Delta’ya olanları, gördüklerini anlatır ve iki klon, cesur bir şekilde yeraltı sığınağından kaçar. Dünyada aslında kirliliğin olmadığını ve herşeyin bir kandırmaca olduğuna tamamen inanırlar ve dünyada kendi gerçeklerini (gerçek insanları ) bulmaya karar verirler.

Peki, sonrasında? Lincoln ve Jordan, başlarına bir şey gelmeden gerçeklerini bulabilecekler mi?  Lincoln’un rüyaları çıkıyor mu? Lincoln ve Jordan gerçek birer insan gibi yaşayabilecekler mi?

                                    


Başrollerini  Scarlet Johansson ve Ewan McGregor ‘un paylaştığı, 2005 yılında çıkan ABD yapımı bilim-kurgu,macera ve gerilim filmi. İzledikten sonra pişman olmayacağınıza eminim. :)


6 yorum:

  1. Scarlet Johansson filmlerini çok seviyorum. Bu filmi görmedim ama listeye aldım, teşekkürler. ^^ İzlemediysen Lucy öneriyorum! :D

    YanıtlaSil
  2. Film güzeldi ama film müzikleri ayrı bir güzeldi bana göre... İnceleme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, filme ayrı bir etki katmıştı şarkıları. rica ederim. :) filmin bir müziğine şu linkten ulaşabilirsiniz; https://www.youtube.com/watch?v=IBG_ynzqpgg&nohtml5=False

      beni en çok etkileyen müzik budur bu filmde :)

      Sil
    2. Güzel seçim. Ben film müziklerini çok severim kendimce liste yapıyorum hatta bu soundtrack listemde vardı gerçekten çok güzel. :)

      Sil
    3. çok güzel bir hobiniz var. devam ettirmeniz dileğiyle :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.