FARKLI BİR AVATAR EFSANESİ- THE LAST AIRBENDER

Merhabalar. :) Bugün sizlere bir film ile geldim ama bu filmin benim için değeri biraz farklı. Şöyle söyleyeyim; bu film, benim sinemada izlediğim ilk film. :) Dün akşam nostalji yaptım ve yeniden izledim. :)



Avatar efsanesini duymuşsunuzdur ama bu anlatacağım avatar, bildiğimiz mavi avatarlardan değil. :)


The Last Airbender, Türkçe ismi ile Son Hava Bükücü, Nickelodeon'da yayınlanan bir çizgi diziydi, daha sonra 2010 yılında beyaz perdeye uyarlandı.

Hikaye ise şöyle; 

Kötü kalpli ateş krallığı diğer krallıklara savaş açtığında dört elementi birden kontrol edebilen Avatar'ın yeniden doğmuş ruhu bir çocukta bulunur. 100 yıl bir buzulun içinde kalmış olan genç Avatar Aang, arkadaşları Katara ve Sokka ile, uçan bizonu Appa ve makak maymunu Momo'yla dünyayı kurtarmak için maceraya atılır. Ateş krallığı'nın kötü prensi Zuko ve bilge amcası General Iroh da onların peşine düşer.

Ayrıca Aang'ın yapması gereken iki şey daha vardır: Kuzey Kutbundaki Su kabilesine gidip, su bükmeyi öğrenmeli ve Su kabilesinde karşılaşacağı Ateş Ulusu askerleriyle savaşıp Su kabilesini kurtarmalıdır.

Peki Avatar Aang, Su kabilesini kurtarabilecek mi?

                                                                   Filmin Türkçe Fragmanı : 




OYUNCULAR:  Noah Ringer: Aang
                            Nicola Peltz: Katara
                            Jackson Rathbone: Sokka
                            Dev Patel: Zuko
                            Shaun Toub: Iroh

YAPIM YILI: 2010

ÜLKE: ABD




4 yorum:

  1. Filmini izlemedim ama çizgi filminin bütün bölümlerini bitirmiştim. Sinemada gittiğim ilk film deyince de kendiminki geldi. Yanlış hatırlamıyorsam Karınca Z adında bir animasyondu. Hey gidi günler çok severim avatar serisini. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. ilkler daima özeldir. :) şu çizgi filmleri bi izleyemedim ben

    YanıtlaSil
  3. Çizgi filmini severek izlerdim yer çok ayrıdır. :) Bu filmi de izlemiştim güzel bir filmdi. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.