En Son Ne Zaman Hediye Aldınız?

                         

En son ne zaman bir sevdiğinize hediye aldığınızı hatırlıyor musunuz? Peki, aldığınız hediyeleri kendiniz mi paketlersiniz, yoksa standart paketler mi temin edersiniz?

Ben, sevdiğim insanlara hediyeler aldığımda, hediyelerime kendimden de bir şeyler katmak istediğim için; aldığım her hediyeyi değişik malzemeler kullanarak paketliyorum. :) Bazen kutular yaptığım oluyor, bazen sadece birkaç malzemeyle harikalar çıkıyor ortaya.

Şimdi gelin, hep beraber birkaç paket yapalım ve hediyelerimizi o paketlerle sevdiklerimize ulaştıralım. :)





1. Her birimizin sevimli minikleri vardır, eminim. :) Henüz benim yok, ama birkaç tane küçük yeğenim var benim de. :)
Bu sevimli miniklere böyle şirin mi şirin kutucuklarda şekerlemeler, kurabiyeler, minik hediyeler verebilirsiniz.
Yapımıysa çok basit; desenli bir kağıt bardağı eşit aralık ve eşit boyutta kesip, katlamakla bu sevimli paketcikleri elde etmiş oluyoruz. :)










2. Tuvalet kağıdı- havlu kağıt rulolarını genelde çöpe atıyoruz, ama aslında onları da minik hediye paketlerine dönüştürebilmemiz mümkün. :) Altlarından oval olacak şekilde katladığımızda, görseldeki şekli elde etmiş olacağız. Daha sonra süslemesi sizlere kalmış. İster boyayın, ister renkli kağıtlarla, renkli batlarla, iplerle süsleyin. Herşey hayal gücünüz ve parmaklarınızda. :)









3. Origami katlama sanatıyla yapılan bu şirin kutucuklara kızların hayır diyeceğini sanmıyorum; şahsen ben hayır diyemiyorum. :)
Küçük boyutta yapabileceğiniz gibi, daha büyük boyutlarda da yapıp, içine aldığınız hediyeleri koyup sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. :)













4. Bazen maddi şeyler yerine, manevi şeyleri sevdiklerimize hediye etmek isteriz. Mesela hislerimiz.. Onlar için yazdığımız birkaç satır..
Onları da böyle sevimli paketlerle sevdiğinize vermeniz, onu gerçekten mutlu edecektir. :)











5. Yapımı gayet basit bir ambalaj daha. Sevdiklerinize aldığınız takıları böylesi şık kutucuklarda aldığınız kişilere hediye edebilirsiniz. Bu minik kutular çoğu alanda kullanılabilir bence. :)












6. ve son çalışmamız. Bu çalışmayı ben kendim yaptım. Boş bir ayakkabı kutusu ve simli kağıtlar eşliğinde bir güzellik ortaya çıkartmaya çalıştım, sonuç ise karşınızda :)









Sevdiklerinizi mutlu edin, onların mutlulukları sizlerin yüzlerinde gülümsemeler bıraksın. Mutluluklar '' İyi ki varsın.'' 'lara karışsın inşallah.

 Bir'dahaki yazıda görüşmek üzere. :)

13 yorum:

  1. merhaba iadeyi ziyarete geldim :) ne kadar güzel olmuş bunlar aslında biraz vakit ayırsak daha yaratıcılarını bile buluruz sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Fırsatım olsa böyle güzel küçük küçük hediyeler hazırlamayı çok seviyorum! ❤ Benim yakınlarımda küçük yiğenlerim yok o yüzden hiç yapmadım ama doğum günü için özenle hazırlıyorum hediyemi. Çok güzel farklı bir paylaşım olmuş canım, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle şeyleri severim, bilirsin. :) Elişleri hoşuma gider, bir de değer göstergesidir kanımca.

      Sil
  3. En son, en yakın arkadaşıma hediye almıştım, hayatımda en uğraştığım hediye onun içindir aslında.. Çok uğraştırmıştı beni :) Bundan sonraki hediyelerim için postundan faydalanabilirim sanırım.. Ellerine sağlık çok faydalı bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi anlayabiliyorum Sevgili Akela :) . Birşeyleri kendi emeğimizle hazırlamak, o kişiye verdiğimiz değeri gösterir bence . :) ve karşıdaki insan da kendini özel hisseder.

      teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  4. Her zaman küçükte olsa anlamı olan, emek verilen hediyeler almayı tercih etmişimdir sevdiklerime. Tabi hanımlar el işine daha yatkın oluyor ben böyle şeyler yapamıyorum. Bende kendi iyi olduğum konularda hediyeler hazırlamaya çalışıyorum. En son hediye vereli 2 ay oldu aşağı yukarı. :) İlgilenenler için faydalı bir konu olmuş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye alırken veya yaparken çok düşünürüm ben. kişinin neye ihtiyacı vardır veya neleri sever. Mesela bir arkadaşıma hediye hazırlıyorum şu an; anlattıklarını analiz ediyorum ve ona göre hazırlık yapıyorum. :) Ben de en son hediyemi geçtiğimiz pazartesi ulaştırdım. :)

      teşekkür ederim, esen kalın. :)

      Sil
  5. Hediye paketlemeyi çok severim :) Bunlar da çok güzel fikirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler. bu tarz şeyleri seviyorum ben. paylaşmak istedim. :)

      Sil
  6. Çevre geniş olunca ve hediye kısmı devreye girince fazlasıyla hediye almaktayım. Ben tüm ürünleri incik boncuk değişik farklılıklar için emin önünü tercih ediyorum. Gönüle daha çok hitap etmekte :) yazı çok güzel olmuş bu arada ....

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle bayıldım bu yazıya.. Çok çok güzel. Elim pek yatkın olmasa da deneyeceğim ilk özel günde muhakkak. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.