Rusya ve Belarus'tan Esintiler- Müzik



Merhaba! :)

Müzik dinlemeden bir gün geçiremeyen biri olarak, bugün size Rusya ve Belarus'dan esintiler sunacağım. Bu şarkıların hemen hemen hepsini youtube'de gezerken buldum. Zaten yeni şarkılar keşfetmeyi ve arkadaşlarımla paylaşmayı çok seviyorum. Hatta bazı arkadaşlarım, bu huyuma hayranlar. :)



Evet; şimdi gelelim bugün için seçtiğim şarkılara.. :)


  •  Руслан Алехно - Любимая (Ruslan ALEHNO)
Ruslan Alehno'yu, Belarus'ta yayınlanan bir TV şovunda tanıdım. Kendisi, 2008 yılında Eurovision Şarkı Yarışmasında  Belarus'u '' Hasta La Vista '' isimli şarkı ile temsil etmişti. 


Biz gelelim, aşağıda bağlantısını bıraktığım şarkıya. :) 
Şarkının  Türkçe İsmi; Favori.
Ritmli giden bir şarkı ve işleniş şekli güzel; ayrıca videonun sonu çok şeker bitiyor. :) 



  • Валерия и Руслан Алехно - Сердце из стекла ( Valeria & Ruslan ALEHNO )
Bu şarkıda da Ruslan Alehno'yu görüyoruz; ama yanında güzel bir sesle, Valeria ile. :)
Şarkının  Türkçe İsmi; '' Camdan Kalpler ''
Şarkı, iki kişinin aldatılmasını ve kalp kırıklığını bariz anlatıyor. 




  • Дима Билан -mКогда растает лед (Dima Bilan)
Dima Bilan'ı 2008 Eurovision Şarkı Yarışmasında, Rusya'ya '' Believe '' isimli şarkı ile getirdiği birincilikle tanıyoruz. :)

Biz gelelim yeniden aşağıda bağlantısını bıraktığım şarkıya. :) 
Şahsen beni bir masal dinliyormuşum gibi hissettiriyor ve içimi büyük bir huzur kaplıyor. 
Şarkının isminin Türkçe karşılığı: '' Buz Eridiğinde''.



  • Алексей Воробьёв - Сумасшедшая ( Alexey Vorobyov- Alex Sparrow )

Bu şarkıyı çok sevdiğim bir arkadaşım gönderdi ve çok severek dinlediklerim arasında. :) Şarkı büyük bir mizah içinde yapılmış ve dinledikten sonra, yeniden dinleme isteğini insanda fazlasıyla uyandırıyor. 
Şarkının isminin Türkçe karşılığı ise '' Çılgın ''. 

Ayrıca  İngilizce versiyonu da mevcut. :)
İngilizce versiyon: https://www.youtube.com/watch?v=Kp7jX9EJCfo


                                  

Keşke elimde olsaydı da, şarkıların sözlerinin Türkçe anlamlarını da verebilseydim. Rusça bilmemenin kötü yanı.. Ama öğrenmeye niyetim var. :)

Görüşürüz! :)


3 yorum:

  1. Ben bu Alex'lere bayılıyorum. :D Alex Sparrow böyle komik ve orijinal klip görmedim daha önce. :D Paylaşım için teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen göndermiştin bu şarkıyı bana. :) özellikle bahsetmek istedim :) Rica ederim. :) önerilere açığım biliyorsun :)

      Sil
    2. Evet yazıda bahsetmişsin. :* Daha çok öneri yaparım ki ben sana. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.